printlogo


کد خبر: 207673تاریخ: 1397/12/21 00:00
کوتاه و گویا

 سیدمحمد طباطبایی، نایب‌رئیس بنیاد شنوایی‌بخشی شفا با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار کودک در انتظار گرفتن شناسه کاشت حلزون هستند، گفت: تهیه پروتز شنوایی در انحصار ۳ شرکت خصوصی است که توسعه این موضوع امری ضروری به حساب می‌آید.
 علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در آیین رونمایی رسمی از طرح چراغ راه (تاکسی کتاب)، تاکسی را یک نهاد اثرگذار فرهنگی در شهر دانست و گفت: این طرح با هدف افزایش فرهنگ کتابخوانی و شروع یک حرکت فرهنگی در تاکسی‌ها آغاز شده و با تعبیه کتاب‌های داستانی کوچک با محور اخلاق در تاکسی، شرایط مطالعه مسافران را فراهم می‌کند. با شروع این طرح امید چندانی به اثربخشی آن در جامعه نداشتیم اما خوشبختانه با بازخورد مثبت این طرح مواجه شدیم.
 المپیاد دانش‌آموزی نانو برای نخستین‌بار با همکاری و نظارت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان برگزار می‏‌شود. دانش‌آموزان علاقه‌مندی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این دوره از المپیاد نانو نشده‌اند می‌توانند  تا 22 اسفندماه در سامانه ثبت‌نام باشگاه نانو به نشانی
 www.nanoclub.ir ثبت‌نام کنند.
 یوسف فرهنگ‌دوست، معاون دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی به منظور تدوین برنامه عملیاتی سال ٩٨ در راستای اهداف کلان نه‌گانه با حضور مدیران کل ستادی و استانی تشکیل شده است که پس از بررسی‌های کارشناسی پیش‌نویس برنامه تدوین شد و ١٦ اسفند ٩٧ به تایید مدیرعامل سازمان بیمه سلامت رسید.
 محمدرضا دهداری‌پور، شهردار منطقه 6  تهران گفت: با دانشگاه امیرکبیر و سازمان فنی و عمرانی تفاهمنامه‌ای داشتیم تا نخستین مرکز تمام‌هوشمند به بهره‌برداری برسد. همچنین نخستین «پارک تمام‌هوشمند» نیز به بهره‌برداری خواهد رسید تا خدمات خوبی به شهروندان برساند.
 سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه 25 اسفند ماه سال جاری را به عنوان آخرین مهلت جمع‌آوری اسناد هزینه‌ای دانشجویان مشمول این طرح اعلام کرد و گفت در صورت موکول شدن ارسال مدارک به سال ۹۸، مسؤولیت عدم پرداخت شهریه این افراد به عهده خود آنان خواهد بود. وی درباره طرح پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویی به حافظان و قاریان قرآن کریم  اعلام کرد: دانشجویان مشمول این آیین‌نامه هرچه زودتر باید اسناد هزینه خود را برای دریافت شهریه به سازمان اوقاف و امور خیریه بر اساس شرایط اعلام شده در سایت
quraniran.ir/SitePages/view-۲۰۰۵.aspx
ارسال کنند.
 


Page Generated in 0/0070 sec