printlogo


کد خبر: 207680تاریخ: 1397/12/21 00:00
اخبار

مدیر پیش‌بینی کنترل کیفیت هوا اعلام کرد
هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دیروز ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است، اظهار داشت: این وضعیت جوی کم‌وبیش تا ۲۱ اسفند (امروز) ادامه دارد و در برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه خواهد بود. به گزارش ایسنا، حسین شهبازی افزود: دمای هوا در تهران روند افزایشی خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت:
فروشندگان مکلف به قرار دادن دستگاه پز در اختیار مشتریان هستند
رئیس پلیس پایتخت گفت: فروشندگان مکلف و موظفند دستگاه پز یا پرداخت وجه را در اختیار مشتریان قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین رحیمی افزود: به مشتریان هم توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان رمز کارت بانکی خود را برای کسی بیان نکنند. وی گفت: پرسیدن رمز مشتریان خلاف قانون است و در روز‌های پایان سال پلیس اماکن به این موضوع نظارت کامل دارد و پیگیری می‌کند و باید تمام فروشندگان دستگاه پز خود را مقابل فروشندگان قرار دهند. رئیس پلیس پایتخت افزود: با توجه به روز‌های پایانی سال تلاش پلیس بر این است بتواند امنیت کامل شهروندان را به طور کامل در مراکز خرید تامین کند که در همین ارتباط ۲۱۱ مرکز عمده خرید‌های نوروزی را شناسایی کرده‌ایم.
وی گفت: علاوه بر پوشش امنیتی و انتظامی، تمهیدات ترافیکی خاصی را در بازار‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم تا مشکلی به لحاظ ترافیکی پیش نیاید و در این روز‌ها ۷۰ درصد از ماموران راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش هستند. سردار رحیمی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده واحد‌های صنفی و کسبه می‌توانند فعالیت کاری خود را تا ۲ بامداد داشته باشند. وی گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم به صورت دوبله و محل‌های توقف ممنوع در مقابل مراکز خرید پارک نکنند و خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی مراکز خرید پارک کنند.

توزیع گوشت با کارت ملی در میادین میوه و تره‌بار
مدیرعامل سازمان میادین و تره‌بار در ارتباط با قیمت مرغ در بازار میادین و تره‌بار و عرضه و توزیع گوشت تنظیم بازار با کارت ملی گفت: در بخشنامه‌ای که اعلام شده هر نفر می‌تواند با در دست داشتن کارت ملی هر ماه 3 الی 4 کیلو گوشت از میادین میوه و تره‌بار تهیه کند.
به گزارش «وطن‌امروز»، سیدسعید راد با اشاره به میزان تخفیفات در نظر گرفته شده در اقلام عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار گفت: میوه‌ 35 تا 40 درصد، فرنگی‌جات و سبزیجات 30 درصد و حبوبات 22 درصد نسبت به سطح شهر تهران ارزان‌تر در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر 4 بازار تا پایان سال به تعداد بازارهای میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران اضافه خواهد شد. راد با بیان اینکه تمهیداتی نیز برای ارائه خدمات در ایام پایان سال و همچنین نوروز در نظر گرفته شده است، گفت: ساعات کار میادین میوه و تره‌بار تا 28 اسفند از 8 تا 21 و در روز 29 اسفند تا ساعت 18 بعدازظهر خواهد بود. سیدسعید راد در ارتباط با فرآیند توزیع گوشت تنظیم بازاری گفت: در این‌باره ما آمادگی داریم به هر میزانی که تحویل سازمان میادین بشود آن را در اسرع وقت و در همان روز توزیع کنیم. مقداری گوشت داخلی با قیمت مناسب و با 20 درصد تخفیف نسبت به سطح شهر تهران در سازمان میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.


Page Generated in 0/0068 sec