printlogo


کد خبر: 207689تاریخ: 1397/12/22 00:00
اخبار

«فیلشاه» آخر عید به تلویزیون می‌آید
انیمیشن سینمایی «فیلشاه» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران نوروز از شبکه کودک پخش می‌شود. به گزارش فارس، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» روز چهارشنبه ۱۴ فروردین‌ماه همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. بنا بر این گزارش، شبکه کودک تصمیم دارد در ایام نوروز هر روز یک فیلم را ساعت ۱۴ روی آنتن ببرد. پخش این فیلم‌ها از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۶ فروردین ادامه خواهد داشت. «فیلشاه» محصول گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، با عبور از مرز ۵ میلیارد تومان فروش در گیشه سینماها، توانست رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را به نام خود ثبت کند.


مستند سینمایی «عابدان کهنز» منتشر شد
عرضه اینترنتی مستند سینمایی «عابدان کهنز» که در جریان اکران‌های مردمی خود در نقاط مختلف کشور، بیش از ۴۰ میلیون تومان فروش داشته است، از طریق سایت «عماریار» شروع شد. به گزارش «وطن امروز»، «عابدان کهنز» که به کارگردانی «مجید رستگار» و تهیه‌کنندگی «امیر مهریزدان» در «مدرسه مستند عمار» تولید شده است، روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین(ع) کهنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند. این مستند طی 8 هفته اکران مردمی تاکنون در بیش از ۱۱۰ نقطه کشور اکران داشته است و حدود ۱۴ هزار نفر به تماشای آن نشسته‌اند.


«هفت شهر عشق» نیامده تعطیل شد!
یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی نمایش «هفت شهر عشق» رقم بالای هتل اسپیناس پالاس به‌عنوان محل اجرا را از دلایل توقف این پروژه دانست. به گزارش مهر، منصور سهراب‌پور که به همراه مهدیه مهدی‌زاده و علی آقایی‌نسب تهیه‌کنندگان موسیقی نمایش «هفت شهر عشق» بودند، درباره دلایل توقف اجرای این اثر در روز یکشنبه ۱۹ اسفند با توجه به اینکه از ۸ اسفند در هتل اسپیناس‌پالاس تهران به صحنه رفته بود، گفت: تمام توان خود را در کنار همکارانم گذاشتم تا کار به اجرا برسد ولی به دلیل مشکلاتی که از قبل برای کار وجود داشت از جمله رقم بالایی که هتل اسپیناس پالاس برای اجرا خواسته بود، تصمیم گرفته شد اجرای کار متوقف شود. هزینه‌های جاری چنین تولیداتی باید مقرون به صرفه باشد، همچنین باید مکان اجرا به لحاظ فنی و هزینه‌ای متعادل و قیمت بلیت‌ها هم مناسب باشد، ضمن اینکه باید تبلیغات بدرستی برای اجرای چنین آثاری انجام شود که ما برای اجرای موسیقی نمایش «هفت شهر عشق» این پارامترها را نداشتیم. اگر شرایط مناسبی فراهم شود در برنامه کاری خود تولید و اجرای اینگونه آثار را مدنظر دارم که با قیمت بلیت پایین، شرایط مناسبی را برای حضور مردم و علاقه‌مندان فراهم کند.


یکه‌تازی «کاپیتان مارول»  در گیشه هالیوود
فیلم «کاپیتان مارول» با فروش ۱۵۳ میلیون دلاری در آمریکا پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ در بازار داخلی آمریکا شد. به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم جدید مارول استودیوز نه‌تنها پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ آمریکا تاکنون شد، بلکه یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مارول هم خوانده شد. تنها فیلم‌های «انتقام‌جویان»، «پلنگ سیاه»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «مرد آهنی» افتتاحیه موفق‌تری را تجربه کرده بودند. این فیلم در عین حال ششمین فیلم در میان فیلم‌های دیزنی از نظر افتتاحیه پرفروش در سراسر جهان نیز شد. این در حالی است که تاکنون فروش بلیت در بازار داخلی آمریکا ۲۶ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
 


Page Generated in 0/0050 sec