printlogo


کد خبر: 207712تاریخ: 1397/12/22 00:00
کوتاه و گویا


 هفتمین آیین جایزه ملی شهید رهنمون با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران جامعه پزشکی در سالن صدرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه‎الله(عج) برگزار شد. علیرضا جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) در این مراسم با اشاره به تاریخچه برگزاری جایزه ملی شهید رهنمون اظهار داشت: این مراسم ملی هر ساله در 2 روز برگزار می‌شود که روز نخست مختص طرح مباحث علمی و پزشکی است و روز دوم نیز به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی اختصاص می‌یابد. گفتنی است در هفتمین آیین جایزه ملی شهید رهنمون از 5 خانواده شهدای شاخص عرصه بهداشت و درمان دفاع‌مقدس تجلیل به
عمل آمد.
 حسین بحیرائی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شهردار منطقه 10 تهران در مراسم همایش دوچرخه‌سواری شهروندی که به مناسبت «سه‌شنبه بدون خودرو» برگزار شد آلودگی هوا و ترافیک را 2 دغدغه مهم مدیریت شهری پایتخت در نظرسنجی انجام شده از شهروندان عنوان کرد و راهکار آن را توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌‌سازی مناسب و آموزش با محوریت کودکان برشمرد.
 سعید خال،  مدیرعامل سازمان بهشت ‌زهرا(س) با اشاره به برنامه‌های مختلف این سازمان در آخرین پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: در‌های بهشت‌زهرا(س) از چهارشنبه ۲۲ اسفندماه تا جمعه‌شب به صورت یکسره به روی شهروندان باز خواهد بود.
 گردهمایی همسران شهدا در آستانه «22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا» در هتل هویزه تهران برگزار شد. در این گردهمایی که به میزبانی دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌‌های شاهد و ایثارگر و حضور نرگس جلیلی مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر، عادل مهری‌ورنیاب مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌‌های شاهد و ایثارگر و جمعی از همسران شهدا برگزار شد، خاطراتی از همسر شهید محمد وکیلی‌ظهیر نقل شد و همسر شهید رضا درودیان به شعرخوانی پرداخت، همچنین سجاد شاکری فرزند شهید محمدرضا شاکری نیز خاطره‌ای از پدر بزرگوار خود بیان و سروده‌ای اجرا کرد.
 همزمان با هفته بزرگداشت شهدا، نمایشگاه هنرهای تجسمی «چهل‌چراغ» با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید، در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) افتتاح شد. این نمایشگاه با مشارکت اداره کل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.
 مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: هر شهروند با ارائه کارت ملی خود می‌تواند از سهمیه گوشت تنظیم بازاری با قیمت مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام کشور به مبلغ 44 هزار و 400 تومان برای ران گوسفندی و 42 هزار و 400 تومان برای سردست گوسفندی در شعب این فروشگاه استفاده کند.


Page Generated in 0/0061 sec