printlogo


کد خبر: 207770تاریخ: 1397/12/23 00:00
کوتاه و گویا

 «نیایش درختان» نوشته مصطفی رحماندوست و افسانه شعبان‌نژاد به عنوان اثر برگزیده نخستین دوره جایزه جهانی دوسالانه کتاب نهج‌البلاغه معرفی شد. نخستین دوره جایزه جهانی دوسالانه کتاب برگزیده نهج‌البلاغه، با هدف شناسایی آثار و نویسندگان برتر و معرفی شایسته آنها به‌عنوان جامعه علمی، تشویق و حمایت از نویسندگان کتاب‌های برتر و دیگر مترجمان، مصححان و پژوهش‌گران، همچنین تقویت روحیه و انگیزه‌های تحقیق و پژوهش در حوزه‌های مرتبط با امام علی(ع) و نهج‌البلاغه، برگزیدگان خود را معرفی کرد.
 با آغاز طرح «تخفیفات نوروزی» در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، انواع محصولات در 243 میدان و بازار میوه و تره‌بار سطح شهر بین 10 تا 40 درصد ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌شوند. علاوه بر تخفیف بین 20 تا 40 درصدی انواع میوه‌جات، سبزیجات و حبوبات، در این طرح همچنین در 21 گروه محصولات غذایی و بهداشتی نیز بین 10 تا 40 درصد تخفیف اعمال شده است.
 حمیدرضا تحصیلی، رئیس کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل صنوف و فعالیت‌های شهری شهرداری‌های کشور گفت: تلاش خواهیم کرد ساماندهی دستفروشان با رویکرد حمایتی اما در چارچوب قانون باشد. بر همین اساس در این کارگروه  یکپارچگی و وحدت رویه‌ای در کل کشور برای تشخیص مصادیق دستفروشی و صنوف مزاحم تدوین شد و به تصویب رسید و امروز روابط آن از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است؛ ابلاغی که در این حوزه بسیار راهگشا بوده و باعث شده وحدت رویه لازم شکل بگیرد.
 محمدرضا دهداری‌پور، شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به تعامل این منطقه با شهرداری‌ها گفت: تفاهمنامه‌های خوبی با دانشگاه‌ها مخصوصاً پردیس هنرهای زیبا منعقد شده است و بدین ترتیب از دانشجوهای حوزه‌های مختلف کمک می‌گیریم تا در حوزه خدمات شهری به ما کمک کنند.


Page Generated in 0/0061 sec