printlogo


کد خبر: 207782تاریخ: 1397/12/23 00:00
اخبار

افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی  بانک صادرات ایران
افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران با حضور بیش از ۸۷ درصد از صاحبان سهام در مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک مورد تصویب قرار گرفت. مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک با هدف افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، روز سه‌شنبه ٢١ اسفندماه ١٣٩٧ با حضور 19/87 درصد از سهامداران برگزار شد که طی آن، افزایش سرمایه شرکت از ٥٧ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال به ١٧٥ هزار و ٣٥٣ میلیارد و ٩٧٢ میلیون ریال به میزان ٢٠٣ درصد مورد تصویب قرار گرفت.

افزایش ساعت کار در بانک اقتصادنوین
بانک اقتصادنوین با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان، ساعت کار شعب خود در کلانشهرها را تا پایان سال جاری افزایش داد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به افزایش حجم مراجعات به شعب این بانک در روزهای پایانی سال و به منظور رفاه حال مشتریان، ساعت کار شعب این بانک در استان تهران و کلانشهرها افزایش یافت. بر این اساس شعب این بانک در استان تهران (به استثنای شعب بازار آهن، بازار استیل، صنعتگران، خیابان دماوند و چهاردانگه) و کلانشهرهای کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد تا 28 اسفندماه 97 در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 17:30 و روز پنجشنبه 23 اسفند 97 از ساعت 8 تا 13:30 به صورت یکسره مفتوح بوده و آماده ارائه خدمت به مشتریان ارجمند است.

فعالیت باجه عصر در تمام شعب بانک ملت تا پایان اسفندماه
تمام شعب بانک ملت تا پایان اسفندماه سال جاری با هدف ارائه هرچه بیشتر خدمات به مشتریان، دارای باجه عصر خواهند بود. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تمام شعب این بانک تا روز سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه سال جاری به استثنای روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه، با باجه عصر به ارائه خدمات به مشتریان خواهند پرداخت. بر اساس این گزارش، ساعت کار باجه عصر شعب بانک ملت در روزهای یادشده، به میزان 3 ساعت بیشتر از ساعت کار عادی این شعب خواهد بود.


Page Generated in 0/0076 sec