printlogo


کد خبر: 207787تاریخ: 1397/12/23 00:00
اخبار

تولید سری جدید «دورهمی»  به کجا رسید؟
طراح دکور «دورهمی» با اشاره به چند طراحی برای دکور این برنامه بیان کرد ساخت آن از ۲۲ اسفند آغاز شده است. به گزارش مهر، پیمان قانع درباره طراحی و ساخت دکور برنامه دورهمی که قرار است نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم برود، بیان کرد: از روز چهارشنبه ۲۲ اسفند کارمان را برای ساخت دکور شروع کردیم. من چند بار پیش از این طراحی‌هایی برای دکور این برنامه انجام داده‌ام اما از آنجایی که خودم را راضی نمی‌کرد، به نتیجه نرسید و با آقای مدیری گفت‌وگوهای بیشتری در این زمینه داشتیم. ما بیشتر روی طراحی کار کردیم، چون می‌خواستیم دکور امسال به نسبت سری‌های قبل بهتر شود و اکنون به طرحی رسیدم که به نظر خودم خوب شده است. قانع درباره اینکه ساخت این دکور چند روز زمان می‌برد، گفت: من در تلویزیون به اورژانس معروف هستم! ولی طی قراری که با آقای مدیری و مصطفی احمدی، تهیه‌کننده داریم ۲۶ و ۲۷ اسفند ساخت دکور تمام می‌شود، ۲۸ اسفند هم نورپردازی می‌کنیم تا وارد ضبط برنامه شویم. هرچند آقای مدیری درگیر تصویربرداری سریال «هیولا» است و باید با آفیش سریال به صحنه دورهمی بیاید.

«میم کاف» به پخش رمضانی نمی‌رسد
با پایان نگارش فیلمنامه «میم کاف» پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی پس از پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود. به ‌گزارش «وطن‌امروز»، امیر پوروزیری، کارگردان و سرپرست تیم نویسندگان با اشاره به اینکه نگارش این مجموعه تلویزیونی از چند ماه گذشته به سفارش سیمافیلم شروع ‌شده است، گفت: تاکنون ۱۵ قسمت از این مجموعه نوشته‌شده و از این هفته نگارش ۱۰ قسمت پایانی را شروع می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنم تا اواخر فروردین‌ماه نگارش کار تمام می‌شود. با آماده شدن متن پس از تعطیلات نوروز، پیش‌تولید را شروع می‌کنیم. ابتدا قصد داشتیم این مجموعه را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنیم اما «میم کاف» برای این زمان آماده نمی‌شود، چرا که ۵ ماه نیاز به تصویربرداری داریم. «میم کاف» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه تولید می‌شود و سرپرستی تیم نویسندگان را امیر پوروزیری  بر عهده دارد. فیلمنامه نیز توسط محسن ملکی و حسین حقیقی در حال نگارش است.


رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «زندانی‌ها»
در آستانه اکران نوروز 98، اولین پوستر فیلم سینمایی«زندانی‌ها» تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی رونمایی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «زندانی‌ها» از دوم تیرماه سال جاری کلید خورد و پس از پایان مراحل تصویربرداری و انجام مراحل فنی، آماده نمایش شده است. این فیلم داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان‌نامه‌اش روی تعدادی زندانی‌ تحقیق کند. هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده و امیر نوری از جمله بازیگران فیلم سینمایی «زندانی‌ها» هستند.

تام و جری به سینما‌ها باز می‌گردند
کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار 2 محصول سینمایی جدید خود را اعلام کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار 2 محصول محبوب خود یعنی «خیابان سسمی» و «تام و جری» را اعلام کرد. طبق گفته این کمپانی خیابان سسمی به صورت فیلم سینمایی در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۹۹) و تام و جری نیز همانند انیمیشن گارفیلد به صورت لایواکشن در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد. لایواکشن «تام و جری» نیز که بر اساس سری‌های گذشته این کارتون خواهد بود، توسط «تیم استوری» کارگردان فیلم «4 شگفت‌انگیز» کارگردانی خواهد شد. پروژه ساخت فیلم خیابان سسمی نیز از ماه ژوئن (خرداد) آغاز می‌شود که توسط «جاناتان کریسل» بر اساس نوشته‌ «کریس گالتا» و «مایک روسولیو» کارگردانی و ساخته خواهد شد.


Page Generated in 0/0081 sec