printlogo


کد خبر: 207789تاریخ: 1397/12/23 00:00
اخبار

چاپ سوم برای «سنگی که نیفتاد»
رمان «سنگی که نیفتاد» اثر محمدعلی رکنی از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم رسید. به گزارش «وطن امروز»، این رمان که در ۱۶۸ صفحه نوشته شده ماجرای مردی است که به علت مرگ همسرش و مصائب دیگر ایمان خود را از دست می‌دهد و با این مساله تا آخر رمان دست و پنجه نرم می‌کند. این رمان به ماجرای نذری که همسر این مرد داشته می‌پردازد که مرد پس از درگذشت همسرش در مسیر ادای این نذر قرار می‌گیرد. رمان «سنگی که نیفتاد» نخستین ‌رمان محمدعلی رکنی است که منتشر می‌شود. این رمان برگزیده جایزه داستان‌نویسی طلاب نیز بوده است. رمان «سنگی که نیفتاد» محمدعلی رکنی با قیمت ۱۰هزار تومان از سوی نشر کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.


شبکه نمایش خانگی هم جشن برگزار می‌کند
نخستین جشن شبکه نمایش خانگی (آیفیک) به دبیری سیدامیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران» اواخر خردادماه 1398 برگزار خواهد شد. به گزارش تسنیم، در این جشن تمام آثار تولیدی در شبکه نمایش خانگی شامل سریال‌ها، فیلم‌های داستانی، مستندها، انیمیشن‌ها و ... مورد داوری قرار خواهد گرفت. شورای سیاست‌گذاری جشن آیفیک، متشکل از مهدی یزدانی، مهدی کوهیان، ایرج محمدی، علیرضا شجاع‌نوری، اسماعیل عفیفه، محمدجواد شکوری و سیدامیر پروین‌حسینی عهده‌دار برگزاری جشن در سال 98 خواهد بود. این جشن بتازگی در تقویم جشن‌ها و جشنواره‌های رسمی کشور به ثبت رسیده است. زمان دقیق برگزاری، مقررات و شرایط حضور در بخش مسابقه جشن متعاقباً اعلام خواهد شد.


«حلقه وصل» سراغ سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رفت
ویژه‎نامه پایان سال ماهنامه حلقه ‌وصل به بررسی فیلم‎های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر پرداخته است. به گزارش «وطن امروز»، حلقه ‌وصل در این شماره با کارگردان‌های 2 فیلم مهم و انقلابی «بیست‌وسه نفر» و «دیدن این فیلم جرم است» گفت‌وگو کرده و در یک نگاه نقادانه، فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر را تشریح کرده است. «دستگاه فرهنگی اختلاسگرنواز»، «ظهور»، «آرمان‎شهر هنرمند انقلابی»، «جفا به رد خون»، «من نفر بیست‎وچهارم هستم» و «مرغ سوخته» از جمله بخش‌های مختلف این ویژه‌نامه  هستند.


Page Generated in 0/0071 sec