printlogo


کد خبر: 207793تاریخ: 1397/12/23 00:00
اخبار

قعرنشین لیگ ایران بهترین تیم آسیایی
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نیز به پایان رسید و از بین تیم های ایرانی حاضر در این تورنمنت این تیم ذوب‌آهن بود که به پیروزی رسید تا تنها تیم ایرانی باشد که در 2 هفته گذشته از این مسابقات طعم پیروزی را چشیده است. در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن با پیروزی برابر النصر ۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الزورای عراق و با امتیازی برابر با این تیم، در رده دوم جدول قرار گرفت. این در حالی است که استقلال و پرسپولیس هر دو در انتهای جدول گروه‌های خود قرار دارند. ذوب‌آهن نه فقط از نظر کسب امتیاز، بلکه از نظر گلزنی هم عملکردی بهتر از سرخابی‌ها داشت و در گل خورده هم با ۲ گل به همراه پرسپولیس بهترین خط دفاعی بین تیم‌های ایرانی را دارد و از آنجایی که یکی از گل‌های خورده ذوب‌آهن از روی نقطه پنالتی بوده، می‌توان خط دفاعی این تیم را برتر از دیگر ایرانی‌ها دانست. علاوه بر آن، ذوب‌آهن تنها تیم ایرانی حاضر در این مسابقات است که موفق به ثبت کلین‌شیت شده است. این تیم اصفهانی که تنها نماینده شهرستانی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست، تنها تیم ایرانی هم هست که از مربی ایرانی استفاده می‌کند. منصوریان که سن و تجربه‌ای به مراتب کمتر از شفر و برانکو دارد به لحاظ آماری برتر از این دو عمل کرده است و تیمش هم شرایط بهتری در جدول مسابقات دارد و بالاتر از استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن برابر النصر عربستان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد، استقلال مقابل العین با نتیجه یک- یک مساوی کرد و پرسپولیس نیز با نتیجه یک بر صفر بازی را به السد قطر واگذار کرد.

واکنش مربی پاری‌سن‌ژرمن به اظهارات رئیس رئال‌مادرید
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پاسخ اظهارات رئیس باشگاه رئال‌مادرید را داد. فلورنتینو پرس، عالی‌ترین مقام مادریدی‌ها در جدید‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده باشگاهش آمادگی جذب امباپه و نیمار را دارد. توماس توخل، مسوول فنی پاریسی‌ها به این حرف واکنش نشان داد و در مصاحبه با سایت گل اظهار داشت: طبیعی است که هر کسی می‌خواهد نیمار،‌ امباپه، وراتی یا مارکینیوش را در کادر بازیکنانش ببیند. این رویایی غیرعادی نیست. وی ادامه داد: همه این نفرات، ‌بازیکنان باکلاسی هستند اما نکته مهم این است که اکنون جزو تیم ما هستند.

شکست سیدنی اف‌سی مقابل نماینده ژاپن
تیم فوتبال سیدنی اف‌سی استرالیا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم کاوازاکی ژاپن رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ژاپنی به پایان رسید. رضا قوچان‌نژاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب سیدنی اف‌سی حضور نداشت و در دقیقه 67 به میدان آمد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. در دیگر دیدار همزمان اولسان هیوندای کره‌جنوبی مقابل شانگهای چین قرار گرفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر
به نفع نماینده کره به پایان رسید.

اظهارنظر جالب رونالدو پس از هت‌تریک مقابل اتلتیکو
مهاجم یوونتوس که با هت‌تریک خود باعث حذف اتلتیکو مادرید از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد اظهارنظر جالبی درباره عملکردش داشت. به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو یک بار دیگر شب فوق‌العاده‌ای را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و با هت‌تریک خود توانست یوونتوس را راهی مرحله یک‌چهارم نهایی کند. ستاره پرتغالی با گل‌هایی که به ثمر رساند شکست ۲ بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید را جبران کرد. او پس از بازی گفت: شب خاصی است نه‌تنها به‌خاطر گل‌هایم، بلکه به دلیل عملکرد خارق‌العاده تیم‌مان. لیگ قهرمانان اینچنین است. هنوز فاتح چیزی نشده‌ایم اما این پیروزی باعث شد به خود افتخار کنیم و نشان دهیم در مسیر درستی قرار داریم. رونالدو در ادامه اظهار کرد: یوونتوس با من قرارداد امضا کرده است که به این تیم کمک کنم و تمرین و تلاش کنم. به خاطر این شب جادویی خوشحالم. مهاجم یوونتوس در پایان گفت: اتلتیکو مادرید تیم بزرگی است و حریف سرسختی محسوب می‌شود اما ما نیز تیم خوبی هستیم و نشان دادیم که شایسته صعود هستیم.


Page Generated in 0/0069 sec