printlogo


کد خبر: 207831تاریخ: 1397/12/25 00:00
اخبار

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد
کشف ۱۶ هزار کیلوگرم  گوشت احتکارشده
رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۶ هزار کیلوگرم گوشت قرمز احتکار شده در سردخانه‌ای در شورآباد کهریزک خبر داد.
به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار داشت: در پی کسب اخبار اولیه پیرامون فروش غیرمجاز گوشت طرح تنظیم بازار توسط فردی به هویت مشخص، تحقیقات در این باره در دستور کار معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی گفت: با حصول اطمینان از صحت خبر اولیه، ماموران نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت در مرحله اول موفق به کشف و توقیف ۱۶۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی شدند و در ادامه محل دپو و نگهداری محموله اصلی گوشت احتکارشده، در سردخانه‌ای عظیم در منطقه شورآباد کهریزک شناسایی شد. سردار رحیمی تصریح کرد: بلافاصله تیم ویژه‌ای از معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اعزام و ۱6 تن انواع گوشت که باید در شبکه بازار جهت تنظیم قیمت توزیع می‌شد، کشف و توقیف شد. وی گفت: در حال حاضر پیگیر انجام هر چه‌ سریع‌تر تشریفات قانونی هستیم تا این محموله کشف‌ شده گوشت هر چه سریع‌تر در بازار تزریق و توزیع شود.

کاهش 15 درجه‌ای دما در نیمه‌شمالی کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش 12 تا 15 درجه‌ای دما در نیمه شمالی ایران از روز یکشنبه خبر داد.
احد وظیفه با بیان اینکه غالب مناطق کشور جز بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد، به ایسنا گفت: بتدریج از فعالیت این سامانه از سمت غرب کاسته می‌شود.
وی با بیان اینکه شنبه سامانه بارشی در شمال شرق فعال بوده و بتدریج از کشور خارج می‌شود، اظهار داشت: همچنین اواسط روز شنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد. روز یکشنبه سامانه بارشی تمام کشور را فرا خواهد گرفت و در جنوب غرب و جنوب کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش در نقاط مرتفع و سردسیر به شکل برف خواهد بود، تصریح کرد: نواحی غربی و مرکزی خلیج‌فارس مواج است. به گفته وظیفه، در روزهای آینده نوسانات محسوس در نیمه شمالی رخ خواهد داد، به طوری که پس از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای جمعه، یکشنبه افزایش دمای ۶ تا ١٠ درجه‌ای و بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه کاهش ۱۲ تا ۱۵ درجه‌ای برای نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
 


Page Generated in 0/0059 sec