printlogo


کد خبر: 207840تاریخ: 1397/12/25 00:00
اخبار

افتتاح ده‌ها پروژه شهری و روستایی در اسلامشهر
آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اسلامشهر در کنار مزار شهدای گمنام قائمیه و به میزبانی شهرداری این شهر برگزار شد. در این مراسم، علاوه بر تعدادی پروژه زیرساختی و توسعه‌ای دولت که در روستاها و شهرهای اسلامشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تعدادی از پروژه‌های کلیدی شهرداری و شورای شهر نیز به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. آغاز بهره‌برداری رسمی از پروژه مهم و حیاتی تامین روشنایی بلوار حضرت معصومه مهم‌ترین اتفاقی بود که انجام شد و حالا دیگر به خاطر تاریکی این مسیر جان هیچکدام از شهروندان اسلامشهر و شهرهای همجوار تهدید نمی‌شود. افتتاح 3 بوستان شهری و رونمایی از بنای یادبود شهدای گمنام در بوستانی با همین نام در شهرک قائمیه و چند پروژه دیگر جزو برنامه‌های شهرداری بود. همچنین مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری اسلامشهر نیز از افتتاح بوستان پرندگان در فضایی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع به همراه دریاچه مصنوعی در روزهای پایانی سال خبر داد.


توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک ملت و ۱۱ بانک دیگر
بانک مرکزی فهرست اسامی شعب منتخب برای توزیع اسکناس در آستانه سال نو را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، ۸ شعبه منتخب این بانک تحت نظارت مدیریت‌های شعب استان‌های تهران و البرز در کنار ۱۱ بانک دیگر به مناسبت فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۳۹۸، نسبت به توزیع اسکناس نو شامل یکصد برگ اسکناس 20 هزار ریالی و یکصد برگ اسکناس ۵۰ هزار ریالی برای هر مراجعه‌کننده اقدام می‌کنند.
بر اساس این گزارش، توزیع این اسکناس‌ها از روز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر شروع خواهد شد و تا روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه سال جاری به مدت ۵ روز کاری ادامه خواهد داشت. بر اساس این گزارش، در سایر استان‌ها، ناظران پولی با همکاری شعب بانک‌های منتخب نسبت به توزیع عمومی اسکناس نو اقدام خواهند کرد.


Page Generated in 0/0074 sec