printlogo


کد خبر: 207958تاریخ: 1397/12/27 00:00
کوتاه و گویا


 صدرالدین علی‌پور، رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در گذشته تفکیک زباله در مناطق وجود نداشت اما در حال حاضر مناطق 22،21،13 و 2 به صورت پایلوت روی تفکیک زباله از مبدا فعالیت می‌کنند‌ و در زمینه فرهنگ‌سازی و ایجاد نرم‌افزارهای جمع‌آوری پسماند نیز اتفاق‌های خوبی رخ داده است.
 دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از اختصاص یافتن یکی از مراکز بازپروری برای پذیرش «منع پذیرش‌های معتادان دارای بیماری» خبر داد. سردار اسکندر مؤمنی اظهار کرد: در سخنرانی سران کشورها که آمریکایی‌ها هم در آن جلسه حضور داشتند، اعلام کردم در راستای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن و درگیری با اشرار قاچاقچی، ۳۸۰۰ نفر از جوانان ما به شهادت رسیدند و ۱۸ نفر در سال جاری شهید شدند.
 مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برپایی جشنواره عید مهربانی خبر داد. سیدنجم‌الدین محمدی گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو، در راستای ارتقای سطح مشارکت‌های اجتماعی شهروندان و به منظور حمایت از آسیب‌دیدگان و گروه‌های در معرض آسیب و همچنین تقویت حس همدلی اجتماعی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه، جشنواره «عید مهربانی» به همت مجمع خیرین مناطق در حوزه‌های گوناگون با همکاری و مشارکت موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد و محلات مناطق شهر تهران اجرا می‌شود.
 سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران درباره بررسی لایحه دو فوریتی اصلاح بودجه شهرداری تهران گفت: در لایحه ارسالی، تغییری در سرجمع اعتبارات بودجه‌ای شهرداری تهران ایجاد نشده و تنها ۳۰۰ میلیارد تومان از محل جابه‌جایی سایر ردیف‌های هزینه‌ای که تاکنون هزینه نشده، برای هزینه‌های ضروری اختصاص یافته است.
 مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نشست مسؤولان بنیاد شهید و سازمان حج و زیارت برای انجام هماهنگی لازم جهت اعزام کاروان ویژه جانبازان و ایثارگران به حج ۹۸ خبر داد. سیدمستجاد حسینی گفت: با توجه به اهمیت خدمت به زائران کاروان‌های خانواده معزز شاهد و ایثارگر مقرر شد با همکاری و مساعدت سازمان حج و زیارت، تمام اقدامات لازم جهت تأمین محل اسکان مناسب و درخور شأن کاروان ویژه جانبازان با امکانات مورد نیاز این عزیزان، فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی، پیرامونی، رسانه‌ای و بویژه امور امنیتی، پزشک و پزشکیار، اورژانس و مراقبت‌های ایمنی بهداشتی ویژه جانبازان، دوره‌های آموزشی ویژه همراهان و سایر شرکت‌کنندگان برنامه‌ریزی و انجام شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec