printlogo


کد خبر: 207972تاریخ: 1397/12/27 00:00
اخبار

تغییر ترکیب و ساختار برنامه ۹۰ در سال جدید
مدیر گروه ورزش شبکه ۳ اعلام کرد برنامه 90 در سال جدید با ترکیب و ساختار جدید روی آنتن می‌رود. میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه 3 سیما درباره آخرین تحولات ورزشی سیما در سال جدید گفت: قرار است در یک پروسه زمانی برنامه‌های شبکه ورزش ارتقا یابد و سازمان صداوسیما در نظر دارد شبکه ورزش را تقویت کند. وی افزود: ورزش مخاطبان بی‌شماری در کشور دارد و ارتقای شبکه تخصصی ورزش از این جهت بسیار بااهمیت است. مدیر گروه ورزش شبکه 3 در ادامه درباره برنامه 90 نیز گفت: برنامه 90 در سال 98 با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت. فضلعلی ادامه داد: ارتقا و تلاش برای بهبود برنامه‌ها فقط مختص برنامه‌های کم‌مخاطب نیست و برنامه‌های پرمخاطب هم از این قاعده مستثنا نیستند. مدیر گروه ورزش شبکه 3 ادامه داد: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم.

ایران نایب‌قهرمان جام‌جهانی کشتی آزاد شد
تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با قبول شکست برابر تیم روسیه به عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ دست یافت.
تیم‌ملی کشتی آزاد ایران که با ترکیبی از ملی‌پوشان رده امید و بزرگسال به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ روسیه اعزام شده بود ظهر دیروز یکشنبه با قبول شکست ۹ بر ۲ در دیدار فینال به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.
تیم‌ملی کشتی کشورمان پیش از راهیابی به دیدار فینال موفق شده بود تیم‌های مغولستان، آمریکا و گرجستان را شکست دهد.
نتایج دیدارهای انفرادی فینال به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: آریان تیوتریون ۱۱- علیرضا سرلک ۲
۶۱ کیلوگرم: رمضان فرض علی‌اف ۸ – ایمان صادقی ۲
۶۵ کیلوگرم: ویکتور راسادین ۶- مرتضی قیاسی ۲
۷۰ کیلوگرم: دیوید بایف ۶- میثم نصیری یک
۷۴ کیلوگرم: زائوربک سیداکوف ۶- رضا افضلی صفر
۷۹ کیلوگرم: ماگومد رمضان‌اف ۴ (ضربه) مجتبی اصغری صفر
۸۶ کیلوگرم: داورن کوراگلیف ۱۰- مرصاد مرغزاری صفر
۹۲ کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی ۲ - ماگومد کوربانوف یک
‌۱۲۵ کیلوگرم: زلیم‌خان خیزریف ۱۰- امین طاهری صفر

علیرضا  رضایی:
بعضی کشتی‌گیران در حد خود ظاهر نشدند
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: در مجموع از عملکرد تیم ایران در جام‌جهانی روسیه و کسب مقام نایب‌قهرمانی رضایت دارم. علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: کشتی‌گیران ما بویژه نفرات جوان در مرحله مقدماتی و در دیدار برابر کشورهای مغولستان، گرجستان و آمریکا مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند. وی ادامه داد: مسابقه فینال مقابل روسیه، کشتی‌های سنگینی برای کشتی‌گیران ما بود و با توجه به ترکیب ما و روس‌ها نتیجه قابل پیش‌بینی بود. دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: سالن پر از تماشاگر بود و ما مشکلات دیگری هم در زمان برگزاری مسابقات داشتیم، از سوی دیگر یکسری از نفرات جوان ما تجربه چنین میدانی را نداشتند و جو سالن برای آنها مشکل‌ساز شد و نتوانستند برنامه‌های خود را پیاده کنند. یکسری از مسابقات هم پایاپای پیش رفت و البته تعدادی از کشتی‌گیران ما هم دور از انتظار ظاهر شدند. رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید عملکرد تیم کشتی زیر ۲۳ سال (امید) را که با ۳ تا ۴ کشتی‌گیر بزرگسال در رقابت‌های جام‌جهانی در رده‌ سنی بزرگسالان شرکت کرد در مجموع ببینیم. در کل من از عملکرد کشتی‌گیران و کسب عنوان نایب‌قهرمانی رضایت دارم.

پنجمی کیخا در جام‌جهانی باکو
سعیدرضا کیخا مقام پنجم جام‌جهانی ژیمناستیک هنری باکو را به‌دست آورد. به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، در جریان رقابت‌های ژیمناستیک هنری جام‌جهانی باکو و کسب سهمیه المپیک توکیو، سعیدرضا کیخا در فینال وسیله خرک حلقه با کسب امتیاز ۱۳/۷۰۰ پس از نمایندگان ژاپن، فرانسه، چین و قزاقستان در رده پنجم جهان ایستاد. او پیش از این در مقدماتی خرک حلقه با امتیاز 7/14 با قرار گرفتن در رده سوم راهی فینال شده بود. کیخا در مسابقات جام‌جهانی آلمان و کسب سهمیه المپیک به مدال برنز رسیده بود.


Page Generated in 0/0058 sec