printlogo


کد خبر: 207984تاریخ: 1397/12/27 00:00
اخبار

عرضه اولیه سهام یک شرکت تولید گوشت مرغ در فرابورس
عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت تولید گوشت مرغ ماهان امروز و در آخرین دوشنبه سال ۹۷ در فرابورس ایران انجام می‌شود. به گزارش تسنیم، عرضه اولیه 10درصد سهام شرکت تولید گوشت مرغ ماهان شامل 40 میلیون سهم این شرکت امروز دوشنبه (27 اسفندماه) در فرابورس ایران انجام می‌شود. این گزارش می‌افزاید: عرضه اولیه سهام این شرکت تولید گوشت مرغ، در حالی در آخرین دوشنبه امسال در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می‌شود که در این عرضه اولیه برای هر شخص حقیقی و حقوقی 400 سهم، در محدوده قیمتی 380 تا 400 تومانی هر سهم تعیین شده است.
همچنین متعهد خرید در این عرضه اولیه شرکت مرغک (سهام خاص) با سقف تعهد خرید 50 درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه و مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک دی اعلام شده است.

پروانه کسب از سال ۹۸ توسط دفاتر پیشخوان صادر می‌شود
دریافت مجوز کسب از اردیبهشت سال آینده، تنها با مراجعه به «مراکز پیشخوان دولت و مجوز‌های کشور» امکان‌پذیر می‌شود. به گزارش میزان به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، با مصوبه جدید هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ برای دریافت پروانه کسب از طریق پیشخوان خدمات دولت و مجوز‌های کشور به سهولت قابل انجام است. این موضوع در بیست‌وششمین نشست هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور نمایندگان سه قوه و تشکل‌های بخش خصوصی به تصویب رسید.
 بنا بر این گزارش، در این نشست مقرر شد، با همکاری مرکز امور اصناف و بازرگانان، اتاق اصناف و مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار، از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال آینده، متقاضیان برای دریافت پروانه کسب موضوع قانون نظام صنفی، تنها به پیشخوان خدمات دولت و مجوز‌های کشور مراجعه کنند. با اجرای این مصوبه، نیاز به ارائه مدارک هویتی به صورت فیزیکی نیز منتفی خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0047 sec