printlogo


کد خبر: 208114تاریخ: 1398/1/18 00:00
اخبار

بارسا جلوتر از رقبا برای شکار پدیده 
بارسلونا بهترین شرایط را برای شکار پدیده ملی‌پوش تیم فوتبال آژاکس آمستردام دارد. از ماه‌ها قبل کاتالان‌ها سخت در تلاش هستند تا «ماتیس دلیخت» را به خدمت گیرند. مدافع 21 ساله با بازی‌های خوبش در تیم آمستردامی و همچنین تیم‌ملی هلند، نظر تیم‌های بزرگ زیادی را به خود جلب کرده است. اما ESPN گزارش داد شرایطی که آبی و اناری‌ها برای در اختیار گرفتن این بازیکن در نظر گرفته‌اند، از همه رقبا بهتر است. طبق اعلام این رسانه‌، برای در اختیار گرفتن این مدافع 19 ساله رقمی حدود 70 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

آزار در رئال؟
رسانه‌های اسپانیا معتقدند در آینده‌ای نزدیک انتقال «ادن آزار» به رئال‌مادرید انجام می‌شود. هر چقدر که رسانه‌های انگلیس به حفظ ستاره بلژیکی چلسی خوش‌بین هستند، رسانه‌های اسپانیایی از انتقال این بازیکن تکنیکی خبر می‌دهند. طبق جدید‌ترین گزارش این منابع، وینگر تکنیکی چلسی در روزهای آینده به عضویت رئال درخواهد آمد. روزنامه مارکا  در همین زمینه گزارشی منتشر کرد و به خوانندگانش این موضوع را وعده داد که منتظر رئالی‌شدن فوروارد 27 ساله باشند. گزارشگر این نشریه نوشت هدف شماره یک تیم مادریدی برای نقل‌وانتقالات فصل بعد، مهاجم تیم بلژیک است. این نشریه حتی از رد و بدل شدن حدود 200 میلیون یورو در چنین انتقالی سخن به میان آورد. آزار با آبی‌پوشان استمفوردبریج تا سال 2020 قرارداد دارد.

مورینیو، نامزد جدی مربیگری رم
آقای خاص فوتبال جهان نامزد مربیگری تیم فوتبال رم است. قبل از شروع بهار ژوزه مورینیو در اظهارنظری اعلام کرد از ابتدای تابستان سکان هدایت تیمی جدید را برعهده می‌گیرد. اکنون خبر می‌رسد او احتمالا به کالچوی ایتالیا باز خواهد گشت. یعنی بعد از اینتر یک بار دیگر تجربه هدایت تیمی ایتالیایی را برعهده می‌گیرد. براساس اعلام اسکای‌اسپورت، رم با وی تماس گرفته و شرایط همکاری احتمالی را برایش مطرح کرده است. این در حالی است که تیم پایتخت‌نشین همچنان با کلودیو رانیری همکاری می‌کند.


Page Generated in 0/0061 sec