printlogo


کد خبر: 208124تاریخ: 1398/1/18 00:00
اخبار

2 خبر هیجان‌انگیز از سینمای جهان
از فیلمنامه خاص نولان تا بازگشت خالق «پدرخوانده»
با انتشار خبرهایی تازه از جدیدترین پروژه «کریستوفر نولان» کارگردان سرشناس سینمای جهان، خبرهای جالب توجهی از پشت صحنه این فیلم در فضای رسانه‌های سینمایی جهان منتشر شده است. به گزارش «وطن امروز»، «ایندی وایر» در خبری از قول «رابرت پتینسون» بازیگر جدیدترین اثر نولان، از شرایط خاصی نوشته که نولان با آن فیلمنامه آثارش را برای مطالعه در اختیار بازیگرانش قرار می‌دهد. این بازیگر در مصاحبه‌ای گفته است تنها اجازه یافته یک بار فیلمنامه را بخواند و برای خواندن آن در یک اتاق حبس شده و پس از خواندن فیلمنامه هم مجبور شده آن را پس بدهد و در نتیجه نسخه‌ای از فیلمنامه را پیش خودش ندارد. کمپانی برادران وارنر و نولان هر کاری کرده‌اند هیچ سرنخی از این فیلم به بیرون درز نکند و حالا پتینسون تنها گفته است: «این فیلم چیزی خاص از کریستوفر نولان است و به نظر می‌رسد وی تنها کارگردانی باشد که بتواند یک کار خیلی شخصی و مستقل در ابعاد عظیم را روی پرده ببرد. من فیلمنامه را خواندم و آن را باورنکردنی یافتم». این فیلم به احتمال زیاد در جولای سال 2020 راهی سینماها می‌شود. اما خبر جالب توجه دیگر سینمای جهان خبر بازگشت «فرانسیس فورد کاپولا» خالق سه‌گانه ماندگار «پدرخوانده» به عرصه کارگردانی سینماست. کاپولای 80 ساله قصد دارد فیلمی با عنوان «مگالاپولیس» بسازد؛ اثری که گفته می‌شود مثل «اینک آخرالزمان» جاه‌طلبانه است. ظاهرا آقای کارگردان سال‌هاست که علاقه دارد این پروژه را روی پرده سینما ببیند و حالا این فرصت دست داده تا کار ناتمامش را انجام دهد. اگرچه هنوز با قطعیت نمی‌توان نام بازیگران این فیلم را گفت اما شنیده‌های پیرامون این اثر حاکی از آن است که جمع پرستاره‌ای در آن حضور پیدا خواهند کرد.


انتشار 5 جلد از مجموعه «هشت قصه از زندگی معصومین»
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار 5 جلد از مجموعه 14 جلدی «هشت قصه از زندگی معصومین» در ارتباط با زندگی چهارده معصوم(ع) توسط به‌نشر خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، انتشارات آستان قدس رضوی که طی سال گذشته نگاه ویژه‌ای به انتشار کتاب‌های ویژه کودکان و نوجوانان داشت، در تازه‌ترین طرح خود 5 جلد از مجموعه 14 جلدی «هشت قصه از زندگی معصومین» را برای گروه سنی «ج» و «د» و در قالب «کتاب‌های پروانه» برای نوجوانان منتشر کرده است. این مجموعه در 5 جلد منتشر شده به قلم مسلم ناصری و با تصویرگری اسماعیل چشرخ در هر یک از عنوان‌ها 8 داستان از زندگی پیامبر اسلام(ص)، حضرت زهرا(س)، امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را از دوران کودکی تا شهادت برای نوجوانان روایت می‌کند.


«رازهای نامزدی: از خواستگاری  تا عروسی» در تلویزیون
فصل دوم برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «رازهای نامزدی: از خواستگاری تا عروسی» از همین هفته، هر روز جز پنجشنبه و جمعه از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، «محرمانه خانوادگی» یک برنامه ترکیبی با آیتم‌های متنوع است که در ۱۳ قسمت به موضوع ازدواج می‌پردازد. فصل اول این برنامه به موضوع رازهای انتخاب همسر می‌پرداخت و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و ... بود. فصل دوم برنامه «محرمانه خانوادگی» هم به موضوعاتی مانند تعریف نامزدی، رازهای یک خواستگاری خوب، تصورات نادرست از دوران نامزدی، شناخت همسر در دوران نامزدی، زنگ خطرهای دوران نامزدی، یک مراسم عروسی خوب و... می‌پردازد. برنامه «محرمانه خانوادگی ۲» کاری است از خانه مستند انقلاب اسلامی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ روانه آنتن شبکه 3 سیما می‌شود.
 


Page Generated in 0/0050 sec