printlogo


کد خبر: 208192تاریخ: 1398/1/20 00:00
اخبار

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد
دستگیری فروشندگان گوشت‌های لاکچری
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز خبر داد که با شکار حیوانات وحشی، اقدام به فروش گوشت آنها به قیمت‌های بالا به مشتریان خاص خود می‌کردند.
به گزارش فارس، در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر شروع به فعالیت مجدد یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه شکار غیرمجاز، تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس امنیت طی اقدامات ویژه پلیسی اطمینان پیدا کردند متهم با شکار غیرمجاز حیوانات وحشی و بعضا کم‌یاب در حیات وحش اقدام به فروش گوشت آنها به قیمت‌های بسیار بالا به مشتریان خاص می‌کند، لذا طی هماهنگی با دستگاه قضایی، مأموران پلیس امنیت عمومی بامداد مورخه 13/01/1397 با ورود به محل سکونت این شخص در منطقه شهران اقدام به دستگیری وی کرده و در بازرسی از محل سکونتش علاوه بر کشف سلاح‌های غیرمجاز مورد استفاده در شکار، مهمات مربوط، دستگاه سیار POZZ، مقادیری از گوشت‌های بسته‌بندی شده نیز کشف شد.  با دستگیری متهم و اعتراف صریح وی به انجام شکار غیرمجاز به همراه یکی از دوستانش، مأموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل سکونت دومین متهم پرونده در منطقه جنت‌آباد، در مورخه 16/01/1398 اقدام به دستگیری دومین متهم پرونده کرده و از داخل منزل این متهم نیز سلاح غیرمجاز مورد استفاده در شکار، انواع فشنگ‌های جنگی و ساچمه‌زنی مورد استفاده در شکار کشف شد. سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشفیات به‌دست آمده از منزل متهم درباره گوشت و دیگر بقایای متعلق به حیوانات وحشی شکار شده هماهنگی لازم با سازمان حفاظت محیط‌زیست در این باره انجام و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار داده شدند.


مشاور سازمان سنجش مطرح کرد
ثبت‌نام ۵ هزار نفر  در رشته‌های بدون کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در رشته‌های بدون کنکور را اعلام کرد.
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر به ایلنا گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مصوب ۱۰ شهریور سال ۹۲ مجلس شورای اسلامی و مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو بر مبنای سوابق تحصیلی ۸ و ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۷ از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شد. توکلی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از ۱۷ بهمن ۹۷ منتشر شده است، گفت:‌ تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۳۹۸ موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. وی ادامه داد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) انجام می‌شود منحصرا به صورت اینترنتی از دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است و تا روز ۶ شهریورماه ۹۸ ادامه دارد.
توکلی خاطرنشان کرد: تا روز دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸، ۵ هزار و ۷۶ نفر در این رشته‌ها ثبت‌نام کرده‌اند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد‌رشته محل‌های مربوط به این پذیرش از ۱۷ بهمن ۹۷ روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار دارد. وی افزود: تمام داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط ‌مندرج در دفترچه راهنمای مربوط، در این بازه زمانی ۶ ماهه (اسفند ۹۷ تا شهریور ۹۸) به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی
 www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.


Page Generated in 0/0053 sec