printlogo


کد خبر: 208209تاریخ: 1398/1/20 00:00
پرسپولیس امروز در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود
راه صعود

پرسپولیس در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌رود. سومین دیدار پرسپولیس امشب ساعت ۲۰ در امارات برگزار می‌شود و شاگردان برانکو به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌روند. پرسپولیس نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در این فصل با اشتباه فاحش داوران مقابل السد قطر بازنده شد و در تهران هم 2 امتیاز حساس را به لطف  همین داوران پراشتباه آسیایی مقابل پاختاکور از دست داد. سرخپوشان ایرانی اکنون در رده آخر جدول گروه خود قرار دارند اما هنوز به صعود از گروه امیدوارند و به قول برانکو برای قهرمانی در آسیا می‌جنگند. پرسپولیس اگر از سد الاهلی عربستان بگذرد و 3 امتیاز را بگیرد امیدهایش در آسیا زنده می‌شود. برانکو قبل از این سفر امید عالیشاه را به دلیل یک مصاحبه از فهرست تیم کنار گذاشت. پرفسور برانکو پیش از این نیز تصمیم‌های مشابهی درباره  بازیکنانی نظیر محسن مسلمان گرفت که اکنون همه حق را به سرمربی پرسپولیس می‌دهند. سرخپوشان این فصل هنوز در لیگ برتر صدرنشین هستند و به عنوان نایب‌قهرمان به مصاف حریف عربستانی می‌روند. هواداران تیم پرسپولیس امیدوارند برانکو با دانش و تجربه خودش اولین برد آسیایی را در اولین بازی بین‌المللی در سال جدید برای‌شان سوغات بیاورد. البته شکست دادن الاهلی کار راحتی نیست. الاهلی اگر چه مقابل پاختاکور شکست خورد اما این تیم السد قطر را ۲ بر صفر شکست داده و اکنون در رده دوم جدول گروه ایستاده است. پرسپولیس اگر مثل فصل گذشته در میدان حاضر شود، برد دور از دسترس سرخپوشان ایرانی نخواهد بود. پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند همچنان برای قهرمانی در آسیا بجنگد. شاید امکانات و شرایط مالی 2 باشگاه قابل مقایسه نباشد اما فوتبال ایران و بویژه باشگاه‌ پرسپولیس متکی بر توانایی جوانان ایرانی است و با این ثروت انسانی می‌تواند کارهای غیرممکن را بخوبی انجام بدهد.
برانکو: از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر روحی- روانی شرایط خوبی داریم و امیدوارم این مسأله را در زمین بازی هم ببینیم. برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت پرسپولیس قبل از بازی با الاهلی عربستان گفت: قبل از هر چیز از میزبانی باشگاه الوصل امارات تشکر می‌کنم، چرا که شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند. ما اینجا شرایط خوبی برای تمرین داریم. امیدوارم در استادیوم هم مثل سال قبل شاد باشیم. این بازی‌ها سخت‌ترین بازی‌ها در آسیاست.
وی ادامه داد:‌ الاهلی جزو تیم‌های برتر کشور عربستان است و در کنار النصر و الهلال از تیم‌های خوب عربستان به حساب می‌آید. در قرعه‌کشی هم اعلام کردم گروه ما و استقلال واقعاً سخت هستند. در تیم ما جز انصاری و ماهینی سایر بازیکنان آماده بازی هستند. باید بگویم بچه‌ها از نظر روحی، روانی و ذهنی خیلی سرحال هستند و انتظار دارم که این مسأله را در زمین هم ببینم.
فوساتی: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم
سرمربی الاهلی هم پیش از دیدار با پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی گفت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم. درحالی که پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرده بود این نشست به دلیل عدم حضور خبرنگاران در ساعت از قبل تعیین شده لغو و به زمان دیگری موکول شده اما فوساتی
در نشست خبری حاضر شد. خورخه فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای الاهلی گفت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و در تمام پست‌ها بازیکنان توانمندی دارد.
در روزهای گذشته تمام نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را بررسی کردیم. وی افزود: تصمیمات درباره انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی برای بازی فردا (امروز) با توجه به فشردگی بازی‌ها و آمادگی بدنی بازیکنان گرفته می‌شود. امیدواریم بازی خوبی را از خودمان ارائه کنیم. با تمام قوا و تمرکز وارد زمین بازی می‌شویم تا 3 امتیار بازی را بگیریم.


Page Generated in 0/0051 sec