printlogo


کد خبر: 208286تاریخ: 1398/1/22 00:00
اخبار

اعزام نمایندگان رهبر انقلاب  برای تجلیل از جانبازان
5 هیات از طرف حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای صبح دیروز با حضور در آسایشگاه‌ها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در سالروز ولادت با سعادت قمر‌بنی‌هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، صبح دیروز 5 هیات از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در آسایشگاه‌ها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند. حجج اسلام والمسلمین آقایان ابوترابی‌فرد، حاج‌علی‌اکبری، سلیمانی، قمی و محمدیان به نمایندگی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی، با حضور در آسایشگاه‌ها و منازل جانبازان ضمن گفت‌وگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و مجاهدت‌های آنان قدردانی کردند. همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور از این یادگاران گرانقدر دفاع‌مقدس تجلیل کردند.

حمایت تمام قد آیت‌الله مکارم  از سپاه
آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست‌ها را جنون‌آمیز خواند. به گزارش رسا، آیت‌الله مکارم‌شیرازی صبح دیروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، به قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست‌ها از سوی آمریکا واکنش نشان داد و این اقدام را کاری جنون‌آمیز دانست. وی علت این اقدام را شکست‌های متعدد آمریکا از سپاه در عرصه‌های مختلف دانست و تاکید کرد با این قبیل کارها محبوبیت سپاه نه‌تنها کم نمی‌شود بلکه بیشتر می‌شود. آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: این غیرمنتظره نبود، استکبار جهانی و آمریکایی‌ها در سوریه، عراق و جنگ تحمیلی از سپاه ضربه‌های سختی خورده‌اند، این ضربات سبب شده چنین موضعی بگیرند. وی با بیان اینکه سپاه محبوبیت خود را با این چیزها از دست نمی‌دهد، از نقش‌آفرینی مؤثر سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله رفع مشکلات، حضور مؤثر در جنگ و مقابله با گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه تمجید کرد. آیت‌الله مکارم بیان کرد: الان هم ملاحظه می‌کنید در مساله سیل، سپاهیان و پاسداران عزیز جانانه وارد میدان شدند و در کنار ارتش، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها چقدر جانفشانی و تلاش می‌کنند؛ هرچه امکانات دارند برای رفع مشکل به میدان آوردند و یکی از عواملی که تلفات جانی این سیل عظیم و بی‌سابقه در مقایسه با خسارات مالی آن کم بود، همین تدبیر و بسیج همه امکانات بود.

آمریکایی‌ها عبرت تاریخ خواهند شد
دبیر شورای نگهبان اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد و گفت: این اقدام احمقانه 100 درصد به نفع این نهاد انقلابی و به همین میزان به ضرر آمریکایی‌ها خواهد شد. به گزارش فارس، آیت‌الله جنتی در جلسه دیروز شورای نگهبان اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد و گفت: این اقدام احمقانه 100 درصد به نفع این نهاد انقلابی خواهد شد و به همین میزان به ضرر آمریکایی‌ها، چرا که محبوبیت این نیروی فداکار از بدو تاسیس به دست امام راحل تاکنون به این حد در سطح عالی نبوده است. آیت‌الله جنتی با اشاره به حجم زیاد تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران و اقدام نمادین و معنادار نمایندگان مردم در خانه ملت در پوشیدن لباس مقدس پاسداری گفت: مجلس شورای اسلامی هم باید در اقدامی متقابل قوانینی علیه آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین تروریست دولتی و حامی تروریسم در جهان تصویب کند. دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه با این اقدام دیوانه‌وار رئیس‌جمهور آمریکا نفرت از آنها در میان ملت‌ها بیشتر خواهد شد، درباره دیگر حماقت دولتمردان آمریکایی در الحاق منطقه جولان سوریه به رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد: مالکیت مردم سوریه بر این منطقه مسلم و غیر قابل انکار است و قطعا نتیجه حماقت‌های مکرر دولتمردان آمریکایی عبرت تاریخ خواهد شد.


Page Generated in 0/0064 sec