printlogo


کد خبر: 208290تاریخ: 1398/1/22 00:00
اخبار

جو رختکن الاهلی هم مثل الهلال متشنج شد
یک روزنامه عربستانی در گزارشی از اتفاقات رختکن تیم الاهلی بعد از شکست مقابل پرسپولیس ایران نوشت: رئیس باشگاه با عصبانیت وارد رختکن شد و از بازیکنان انتقاد کرد. به نوشته روزنامه عکاظ عربستان، عبدالله بترجی، رئیس باشگاه الاهلی بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس وارد رختکن این تیم شد و خطاب به بازیکنان گفت: «نتیجه مهم نیست اما انتظار داشتم در این مسابقه آبرومندانه بازی کنید و نمایشی بهتر از این داشته باشید. شکست بخشی از فوتبال است اما عملکرد شما قابل قبول نیست». بعد از صحبت‌های رئیس باشگاه الاهلی، بازیکنان این تیم که روز جمعه بازی حساسی مقابل الهلال خواهند داشت قول دادند عملکرد و نتایج ضعیف خود در لیگ قهرمانان را در آن مسابقه جبران کنند. الاهلی در حال حاضر تیم چهارم گروه به حساب می‌آید و برای بالا بردن شانس خود برای صعود باید در بازی‌های باقی مانده اش پیروز شود. پیش از این هم وضعیت باشگاه الهلال بعد از شکست مقابل استقلال به هم ریخته بود.

نگرانی استقلال؛ کارنامه بد شفر مقابل قلعه‌نویی
وینفرد شفر از زمان حضورش در ایران، ۴ بار به مصاف تیم‌های امیر قلعه‎نویی رفته که ماحصل آن برای پیرمرد آلمانی، ۳ شکست و یک پیروزی بوده است. قلعه‌نویی به همراه ذوب‌آهن در نخستین تقابل خود با شفر، در دور برگشت لیگ هفدهم توانست این سرمربی آلمانی را 2 بر یک از پیش‌رو بردارد. ذوب‌آهن قلعه‌نویی در دور رفت لیگ قهرمان آسیا هم توانست در دقایق پایانی استقلال را شکست دهد.
در سومین تقابل، شفر بالاخره توانست مچ قلعه‎نویی را بخواباند و شاگردان او را در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست 3 بر یک در تهران بدرقه کند. در لیگ هجدهم، باز هم این امیر قلعه‎نویی بود که ترک عادت نکرد و در اصفهان به همراه سپاهان، استقلال را با یک گل از پیش‎رو برداشت. حالا باید دید که در پنجمین تقابل قلعه‎نویی و شفر، زور کدام به دیگری می‌چربد، آن هم در شرایطی که شکست در این دیدار، دست تیم بازنده را از قهرمانی کوتاه می‌کند.
 


Page Generated in 0/0048 sec