printlogo


کد خبر: 208291تاریخ: 1398/1/22 00:00
اخبار

نارضایتی سرمربی ترابزون از وضعیت امیری
یک رسانه ترکیه‌ای نوشت، وحید امیری نتوانسته در نخستین‌فصل حضورش در لیگ ترکیه عملکرد قابل قبولی داشته باشد. به نقل از fotomac، وحید امیری ابتدای فصل راهی تیم ترابزون اسپور ترکیه شد ولی با نزدیک شدن به پایان نخستین‌فصل حضور امیری در این تیم، اونال کارامان، سرمربی تیم ترکیه‌ای از شرایط او راضی نیست. امیری در ۱۸ دیدار تیمش در این فصل در مجموع ۶۱۷ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و تنها موفق به زدن یک گل شد. او یک سال دیگر با تیم ترابزون اسپور قرارداد دارد.

علیرضا رضایی، بازیکن سابق فوتبال درگذشت
علیرضا رضایی، بازیکن سابق فجر شهید سپاسی و استقلال خوزستان بعد از مدت‌ها تحمل رنج بیماری، در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت. علیرضا رضایی برادر بزرگ‌تر غلامرضا رضایی، از بازیکنان خوش‌اخلاق فوتبال فارس و ایران، بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج بیماری، صبح دیروز چهارشنبه در بیمارستان نمازی شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد. مرحوم رضایی که سابقه دعوت به تیم‌ملی را هم در کارنامه داشت، بعد از اتمام دوران بازیگری، به عنوان یکی از مربیان تیم‌های جوانان و امید فجر شهید سپاسی فعالیت می‌کرد. این بازیکن خوش‌اخلاق فوتبال فارس و ایران که مدت‌ها از بیماری کلیوی رنج می‌برد، چندی پیش دچار سکته مغزی و در بیمارستان بستری شد و روزهای آخر 4 دهه عمر را در کما به سر برد.

شکست تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران برابر چین‌تایپه
تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران با شکست برابر چین‌تایپه از رسیدن به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک باز ماند. به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران در آخرین بازی خود از مرحله دوم انتخابی المپیک، عصر سه‌شنبه در قطر با شکست 4 بر یک برابر چین‌تایپه از صعود به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک بازماند تا رؤیای صعود تیم‌ملی به المپیک بر باد برود.
 


Page Generated in 0/0059 sec