printlogo


کد خبر: 208311تاریخ: 1398/1/24 00:00
اخبار

سپاه جلوی تحقق اهداف آمریکا  در منطقه را گرفت
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا داعش، النصره و احرارالشام را در منطقه حمایت کرد، تصریح کرد: این سپاه پاسداران بود که مولود خبیث آمریکا در منطقه را به فلاکت انداخت و جلوی تحقق اهداف آمریکا در منطقه را گرفت. به گزارش فارس، آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه سخنان نمایندگان مجلس را شنیدید و لباس پاسدارها را بر تن آنها دیدید، گفت: همه با هر گرایشی در حمایت از سپاه بیانیه دادند و
رئیس‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محکم و قاطع از کیان سپاه دفاع کرد. آحاد مردم، تشکل‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی به حمایت از سپاه پرداختند. احمق‌ها نمی‌دانند همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما پاسداران انقلاب هستیم. وی با بیان اینکه سپاه بازوی توانمند کشور است، گفت: آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن. اگر رهبر اجازه دهد سپاه می‌تواند با قدرت موشکی خود تل‌آویو را با خاک یکسان کند. گفتنی است امام جمعه موقت تهران دیروز در نمازجمعه در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه، لباس پاسداری بر تن کرد.

حمایت قاطع نمازگزاران تهرانی  از سپاه پاسداران
روز گذشته نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام آمریکا علیه این نهاد انقلابی شرکت کردند. به گزارش فارس، راهپیمایان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وظیفه مسلمین حمایت از سپاه است»، «حکم مراجع دین حمایت از سپاه است» و «سپاه برادر ارتش ماست»، قدردانی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کردند.

فرجام داعش در انتظار «سنتکام»
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند دست از پا خطا کنند همان فرجام داعش برای «سنتکام» رقم خواهد خورد. به گزارش صداوسیما، سعید جلیلی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در پاسخ به این پرسش که چرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماج کینه آمریکا قرار گرفته است؟ گفت: سپاه یک نهاد برخاسته از انقلاب است که این بستر را برای ملت فراهم می‌کند تا با اتکا به استعداد و توانمندی‌های خود بتواند اهدافش را محقق کند و بارزترین آن در دفاع‌مقدس بود. نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی افزود: ترامپ صراحتاً اعتراف کرده است آمریکا تروریسم را در منطقه شکل داده است، همچنین مرکزیت تروریسم را در معرض تیغ قوی‌ترین نیروی مبارزه با تروریسم قرار می‌دهد و این روند نشان می‌دهد اگر آنان بخواهند دست از پا خطا کنند همان فرجام داعش برای «سنتکام» رقم خواهد خورد و مجبور به فرار ذلت‌بار از منطقه خواهند شد. وی با بیان اینکه ترامپ حماقت کرد دوباره تحریم‌ها را برقرار کرد، افزود: بزودی رژیم تحریم‌های آمریکا با بن‌بست مواجه خواهد شد، زیرا کشوری که ۱۵ همسایه دارد و سرشار از ظرفیت‌های بزرگ و نیروهای انسانی مؤمن و باانگیزه است به بن‌بست نمی‌رسد.

واکنش روسیه به اقدام آمریکا  علیه سپاه
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به تصمیم اخیر دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: تصمیم دولت آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد رسمی دولتی در ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی در راستای سیاست ایران‌هراسی و فشار حداکثری به این کشور و در ادامه اقداماتی همچون خروج یک‌جانبه از برجام و تلاش برای خارج کردن نیروهای ایرانی از سوریه صورت گرفته است. بر اساس گزارش سفارت ایران در روسیه، او ادامه داد: ما بارها اعلام کرده‌ایم این رویکرد غیرسازنده و بدون آینده‌نگری است. بدون حضور تهران ایجاد یک ساختار مستحکم امنیت منطقه‌ای در خاورمیانه از جمله ایجاد شرایط با ثبات در سوریه، افغانستان و عراق غیرممکن است.


Page Generated in 0/0065 sec