printlogo


کد خبر: 208318تاریخ: 1398/1/24 00:00
اخبار

هواشناسی پیش‌بینی کرد
بارش شدید باران در ۷ استان
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در جنوب کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر شدت بیشتری دارد.
احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی 3 روز آینده به ایسنا اظهارداشت: با توجه به نقشه‌های پیشیابی هواشناسی برای نوار غربی، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی  می‌شود. وی افزود: امروز در اغلب مناطق جز نوار غربی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در مناطقی از جنوب، جنوب شرق، ‌شرق و بخش‌هایی از شمال شرق به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود. وظیفه ادامه داد: شدت بارش‌ها برای استان‌های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه‌شرقی استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود که آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود. وی افزود: در نیمه شرقی کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. این شرایط در روز دوشنبه برای نوار شرقی پیش‌بینی می‌شود. روز سه‌شنبه نیز این شرایط محدود به شمال شرق و شرق کشور خواهد بود. وظیفه درباره وضعیت آب و هوای تهران طی 3 روز آینده نیز گفت: روز شنبه آسمان تهران نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با بیشینه دمای ۱۹ و کمینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز یکشنبه آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و حداکثر دمای هوا ١٩ و حداقل آن ١١ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌ شود.


14کشته و مجروح در تصادف  اتوبان تهران ـ ساوه
سخنگوی اورژانس از فوت ۷ نفر و مصدومیت ۷ نفر دیگر در جریان تصادف شدید عصر پنجشنبه در اتوبان تهران ـ ساوه خبر داد. به گزارش تسنیم، خالدی، سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: بعد از وقوع تصادف بین چند خودروی سواری در 20کیلومتری شهر تهران، ناگهان یک دستگاه اتوبوس نیز به خودروهای متوقف‌شده برخورد می‌کند که این برخورد منجر به انفجار خودروها می‌شود. وی ادامه داد: در حالی که این خودروها در حال سوختن بودند، تعداد دیگری خودرو در لاین مخالف مسیر متوقف و سرنشینان مشغول تماشای صحنه تصادف بودند که همین کار باعث بروز تصادف جدیدی شد. سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه بعد از وقوع حادثه 7 آمبولانس، اتوبوس‌آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شد، گفت: گزارش‌ها حاکی از مصدومیت 7 نفر و فوت 7 نفر دیگر بر اثر شدت سوختگی بود.


۴۰ درصد از اقلام آرایشی در کشور قاچاق است
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: متاسفانه حدود ۴۰ درصد از اقلام آرایشی و بهداشتی در کشور قاچاق است.
کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان  غذا و دارو درباره قاچاق مواد آرایشی و بهداشتی در کشور گفت: متاسفانه حدود ۴۰ درصد از اقلام آرایشی و بهداشتی در کشور قاچاق است، درباره فرآورده قاچاق هم اصل بر این است که جعلی و تقلبی است، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. زمانی که از فرآورده قاچاق استفاده می‌شود، مواردی مانند رنگ‌های تقلبی و فلزات سنگین و هزار و یک مشکل دیگر بر آن محتمل است.


Page Generated in 0/0067 sec