printlogo


کد خبر: 208320تاریخ: 1398/1/24 00:00
کوتاه و گویا


 سیدمنصور میرمرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران آسیب‌دیده در سیل در تمام استان‌ها می‌توانند جهت جبران خسارت واحد مسکونی و اثاثیه منزل خود به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یا شعب بیمه کوثر مراجعه کنند.
 معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اولین کاروان عملیاتی- امدادی شهرداری تهران به دشت آزادگان و سوسنگرد (واقع در استان خوزستان) اعزام شد.  مجتبی یزدانی با بیان اینکه این کاروان با هماهنگی شاپور رستمی، نماینده شهردار تهران در مناطق سیل‌زده، به دشت آزادگان و سوسنگرد اعزام شد، گفت: بخشی از کمک‌ها در قالب ۱۰ دستگاه کامیون از سوی سازمان مدیریت پسماند ارسال شد که شامل ۲ دستگاه کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ۲ دستگاه لودر، ۴ دستگاه خودروی حمل زباله فان و ۱۲۰ دست لباس کار خدمات شهرى است.
 پاکسازی ساختمان تنها مرکز فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر پلدختر از گل‌ولای ناشی از سیل اخیر آغاز شده است. این کتابخانه کانون در منطقه‌غربی شهرستان پلدختر و در مجاورت بوستان این شهر واقع شده است که در سیل روز ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ با ورود آب و گل‌ولای به محوطه پارک، مرکز فرهنگی- ‌هنری کانون در محاصره سیل قرار گرفت و با ورود آب به درون مرکز، تمام کتاب‌ها و تجهیزات آن از بین رفت.
 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۹۵۰ کیلو انواع موادمخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۱۳ درصد رشد داشته است. سرهنگ علی عسکری گفت: از مجموع یکهزار و ۹۵۰ کیلو موادمخدر کشف شده، یکهزار و ۴۴۹ کیلو در استان البرز و مابقی طی عملیات مشترک با سایر استان‌های همجوار به دست آمده است.
  محمدرضا دهداری‌پور، شهردار منطقه 6 از افتتاح پروژه‌‌های تکمیل شده قلب پایتخت با حضور شهردار تهران خبر داد و گفت: یکی از این پروژه‌ها احداث مسجد فاطمه الزهرا(س) و سرای محله فاطمی است که اولین پروژه به این شکل در سطح شهر تهران خواهد بود که سعی شده در آن مسجد به عنوان پایگاه سنتی اجتماع مردم و سرای محله به عنوان فضایی برای تامین نیازهای فرهنگی روزانه، در کنار یکدیگر فعالیت داشته باشند.


Page Generated in 0/0066 sec