printlogo


کد خبر: 208483تاریخ: 1398/1/28 00:00
کوتاه و گویا

 دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران از دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار
می‌شود. سعید سمیعی، رئیس مرکز کار ایران این نمایشگاه را بزرگ‌ترین رویداد کاریابی و خدمات وابسته به بازار کار معرفی کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه همایش ملی آینده مشاغل و مشاغل آینده نیز با نگاهی به آینده‌پژوهی در حوزه اشتغال برگزار می‌شود.
 مراسم رونمایی 2 مجموعه‌ کتاب‌ صوتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «کتاب آوا» با حضور نویسندگان، مترجمان و هنرمندان سینما و تلویزیون امروز برگزار می‌شود. در آستانه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۰ عنوان رمان قدیمی و خاطره‌انگیز و ۱۰ عنوان کتاب کودک کانون پرورش فکری که با صدای هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون آماده شده است، ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در مراسمی رونمایی می‌شود.
 محمدرضا دهداری‌پور، شهردار منطقه 6 تهران از احداث مرکز مکانیزه پردازش پسماند خشک در قلب پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت محل بازیافت و تفکیک زباله در مرکز شمال شهر تهران و قرارگیری آن در مجاورت فروشگاه بزرگ شهروند و پایانه بیهقی که روزانه مسیر تردد هزاران شهروند بوده، ساماندهی به وضعیت تفکیک زباله و زیبایی بصری آن ضرورت داشته است.
 برنامه علمی «نبوغ لئوناردو داوینچی» به همت سفارت ایتالیا در ایران و با همکاری موزه ملی علوم و فناوری و موزه ملی ایران، به مناسبت روز بین‎المللی پژوهش ایتالیا در جهان و همزمان با پانصدمین سال درگذشت این دانشمند ایتالیایی با حضور فعالان و رایزنان فرهنگی و اهالی علم 2 کشور ایران و ایتالیا در سالن اجتماعات موزه دوران اسلامی برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0055 sec