printlogo


کد خبر: 208487تاریخ: 1398/1/28 00:00
آغاز جابه‎جایی‎های مدیریتی وزارت ورزش در سال ۹۸
چه زمان نوبت به معاونت‎ها می‎رسد؟

زینب حاجی‌حسینی: وزیر ورزش برای تغییرات و جابه‎جایی‌های مدیریتی مورد نظر وزارت متبوع خود در سال ۹۸ دست به کار شده است. وی در نخستین اقدام برای مدیریت دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی تعیین تکلیف کرد.
اگرچه از مجموع معاونت‌های وزارت ورزش، یک معاونت ماه‌هاست که با سرپرست اداره می‌شود و یک معاونت هم اصلاً مسؤولی ندارد اما تصمیم‌گیری برای تعیین تکلیف مدیریتی در این وزارتخانه از دفاتر زیر مجموعه آغاز شده است.
مسعود سلطانی‌فر در نخستین تصمیمی که برای تغییر و جابه‌جایی مدیریتی در سال جاری و در ساختمان وزارت ورزش داشت، اقدام به انتصاب مدیر برای دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی کرده است. بر این اساس «خسرو ارتقایی» که سرپرستی فرمانداری کرج را در کارنامه دارد، به عنوان مشاور وزیر و مدیر این دفتر منصوب شده است. وی در نشست اخیر شورای معاونان وزارت ورزش به صورت رسمی معرفی شد. پیش از این «روزبه زورقی» سرپرست دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی بود. وی بهمن‌ماه سال ۹۶ با حکم مسعود سلطانی‌فر به عنوان سرپرست این دفتر معرفی شد. اگرچه هفته گذشته با حکم وزیر ورزش، «افشین ملایی» به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی جایگزین «علی مجدآرا» شد اما انتخاب ارتقایی برای دفتر فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی نخستین اقدامی است که مسعود سلطانی‌فر در رابطه با ساختمان وزارت ورزش و تعیین تکلیف مدیریتی آن برای سال ۹۸ انجام داده است. بدین ترتیب انتظار می‌رود بزودی برای معاونت‌های بلاتکلیف این وزارتخانه هم تصمیم‌گیری شود. معاونت امور بانوان وزارت ورزش از آذرماه سال گذشته با سرپرست اداره می‌شود. «زهرا موسوی» سرپرست این معاونت است. پیش از این مسؤولیت امور بانوان در وزارت ورزش بر عهده «فریبا محمدیان» بود اما وی به خاطر بازنشسته بودن کنار گذاشته شد اگرچه کماکان در ساختمان وزارت ورزش رفت و آمد دارد.
معاونت پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش هم اصلاً مسؤولی ندارد. «امیررضا خادم» عهده‌دار مدیریت در این معاونت بود اما وی اسفندماه سال گذشته به قصد ورود به انتخابات فدراسیون کشتی و پس از ۵ سال از این معاونت کناره‌گیری کرد.


Page Generated in 0/0055 sec