printlogo


کد خبر: 208520تاریخ: 1398/1/29 00:00
اخبار

محمد معتمدی برای شهدای ترور می‌خواند
محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش از ساخت و انتشار قطعه‌ای برای شهدای ترور خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، محمد معتمدی در بخشی از متنی که درباره این اتفاق منتشر کرده، آمده است: «امروز پستی دیدم در صفحه استاد پرویز پرستویی عزیز درباره شهدای بی‌گناه ایرباس ایران. با دیدن این تصاویر و یادآوری آن حادثه‌ شوم بسیار متاثر شدم. به این می‌اندیشم که اگرچه طبق فرمایش استاد پرستویی عزیز، مسؤولان آنطور که باید و شاید برای این عزیزان و خانواده‌های‌شان کاری نکردند و از بازماندگان‌شان دلجویی نکردند ولی من نوعی هم به عنوان یک هنرمند در حد وظیفه کاری برای این عزیزان انجام نداده‌ام. یک درصد تصور کنید اگر این اتفاق برای یک کشور اروپایی یا خود آمریکا افتاده بود چه فیلم‌ها و چه موسیقی‌ها که برایش ساخته نمی‌شد و چه بناهای یادبودی که برای‌شان بنا نمی‌نهادند! بماند که در کشور خودمان چه توجیه‌ها که نمی‌شنویم یاللعجب که برخی هموطنان‌مان! از شلیک‌کننده موشک دفاع هم می‌کنند! بر آن شدم تا در نخستین ‌فرصت اثری در حد توانم برای همه هم‌میهنان مظلومم که در اثر ترور شهید شده‌اند بسازم. زنده باد ایران و جاویدان باد نام و یاد شهدای ترور».


راهکار فراستی برای تخته کردن دکان سلبریتی‌های قلابی
مسعود فراستی با حضور در برنامه تلویزیونی «بدون توقف» شبکه 3 حرف‌های جالبی درباره چگونگی تعامل با سلبریتی‌ها زد. به گزارش «وطن امروز»، فراستی در بخشی از صحبت‌های خود در این برنامه درباره برخورد با سلبریتی‌هایی که خط قرمزها را رد می‌کنند، گفت: به نظر من بگیر و ببند جواب نیست، بلکه باید با نقد با آنها برخورد کرد. فضای نقد را باید در جامعه جا بیندازیم یعنی اینکه مسؤولان فرهنگی ما نباید بگویند فراستی نقد نکن، اتفاقا بگویند به‌به نقد کن و تندتر هم نقد کن. باید اول دوستان ما ظرفیت نقد پیدا کنند، وقتی آنها این ظرفیت را پیدا کردند آن وقت اجازه می‌دهند از مسیری که به آنها مربوط است جامعه هم فضای نقد را بپذیرد، تحمل کند و تربیت شود. جامعه بدون فضای نقد محکوم به شکست است. او همچنین با تأکید بر اینکه کار ما نباید نقد تک‌تک سلبریتی‌ها باشد، بلکه باید نقد وضعیت جامعه باشد، گفت: در این صورت وضعیت خود به خود به سمت بهبود می‌رود، آن وقت سلبریتی‌های قلابی دکان‌شان تخته می‌شود. از طریق برخورد مستقیم با سلبریتی قلابی و بی‌سواد نمی‌توان جلو رفت. بهترین کار این است که هر کدام از ما لشکرهای تک‌نفره باشیم، امید هم داشته باشیم که تلویزیون برنامه‌های درست فرهنگی بسازد، سیستماتیک کار کند و تکثر آرا داشته باشد.


آرزوی جالب رابرت دنیرو برای ترامپ!
بازیگر سرشناس سینما بار دیگر اعلام کرد ترامپ باید به زندان برود و اگر گزارش رابطه ترامپ و روسیه کامل منتشر نشود، اعتراض‌های مردمی بسیاری شکل خواهد گرفت. به گزارش مهر به نقل از فاکس‌نیوز، رابرت دنیرو قصد ندارد دست از مخالفت خود با دونالد ترامپ بردارد؛ او در جدیدترین صحبت‌هایش گفته از فرصت ایفای نقش رابرت مالر، بازرس ویژه پرونده همکاری دولت ترامپ با روسیه در برنامه «پخش زنده شنبه‌شب‌ها» نهایت استفاده را می‌کند و حتی آن را وظیفه خود می‌داند. دنیرو در مصاحبه‌ای پیش از برگزاری فستیوال فیلم ترایبکا گفت: ایفای این نقش را وظیفه مدنی خود می‌دانم. اینکه فقط بتوانم آنجا باشم، مخصوصاً چون مالر حرف زیادی نمی‌زند و مجبور هم نیست حرفی بزند. روزی که مالر باعث می‌شود ترامپ را با دستبند ببرند، به او یک لباس زندان نارنجی بپوشانند و مدت‌ها حبسش کنند ممکن است حتی خوشحال‌تر هم بشوم. او همچنین گفت به نظرش اگر این مساله حل نشود و گزارش در اختیار عموم قرار نگیرد، اعتراض‌های مردمی بسیاری شکل خواهد گرفت.


Page Generated in 0/0065 sec