printlogo


کد خبر: 208537تاریخ: 1398/1/29 00:00
اخبار

آیت‌الله‌العظمی سبحانی پول فروش خانه‌اش را به سیل‌زدگان داد
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از فروش خانه یک مرجع تقلید برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار آیت‌الله موسوی‌جزایری به کمک آیت‌الله سبحانی برای سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: دیروز محضر آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی بودیم. ایشان گفتند؛ من اگر می‌توانستم خودم برای کمک به مردم به مناطق سیل‌زده می‌رفتم. وی افزود: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید، البته سلام مخصوص من را نیز به آنها برسانید».

بازدید رئیس قوه‌قضائیه  از مناطق سیل‌زده خوزستان
رئیس قوه‌قضائیه امروز با مردم سیل‌زده استان خوزستان دیدار می‌کند. به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پنجشنبه ۲۹ فروردین‌ماه جهت بازدید از مناطق سیل‌زده و بررسی مشکلات مردم وارد استان خوزستان خواهد شد. دیدار با سران عشایر، اقوام و طوایف عرب، بختیاری و لر استان خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با اعضای شورای قضایی و قضات دستگاه قضایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر رئیس قوه‌قضائیه است. بر این اساس از دیگر برنامه‌های حضور رئیسی در استان خوزستان، حضور در شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خواهد بود.

شایعات درباره شهر حمیدیه  حقیقت ندارد
فرمانده نیروی زمینی سپاه شایعات منتشر‌شده در فضای مجازی درباره شهر حمیدیه را تکذیب کرد. سردار محمد پاکپور در حاشیه راه‌اندازی مجدد جاده خرم‌آباد - معمولان، درباره آخرین وضعیت سیل در استان‌های لرستان و خوزستان گفت: وضعیت در استان‌های لرستان و خوزستان روزبه‌روز بهتر می‌شود. به گزارش مهر، وی با تکذیب شایعات اخیر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون شهر حمیدیه و احتمال وقوع سیلاب مجدد در روستاهای اطراف این شهر گفت: این موضوع در روزهای اول بوده و هم‌اکنون این شهر مشکلی ندارد.

بیانیه سپاه به مناسبت روز ارتش
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش و سپاه را بازوان پرتوان امام و امت و مظهر قدرت ملی، ضامن پایدارسازی امنیت و مهیای واکنش و پاسخگویی قاطع و پشیمان‌کننده علیه هرگونه ماجراجویی دشمنان دانست. به گزارش سپاه‌نیوز، در بخشی از این بیانیه آمده است: در شرایط کنونی که دشمن در راستای انتقام از ملت ایران راهبرد تضعیف قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را در فصل جدید و با اقدام شیطانی قرار دادن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در زمره سازمان‌های تروریستی جهان دنبال می‌کند، واکنش معنادار ارتش غیرتمند و انقلابی در محکومیت تصمیم احمقانه آمریکا و اعلام حمایت و همراهی و قرار دادن دست برادری در دست پاسداران انقلاب، عصبانیت مضاعف سردمداران کاخ سفید را برانگیخته و همزمان با حقد و زبونی، نظاره‌گر پیشتازی، هم‌افزایی و حماسه‌سازی‌‌های ارتشیان و پاسداران در صحنه امداد و خدمت‌رسانی صادقانه و حیاتی به سیل‌زدگان عزیز کشور شده‌اند.

ضربه به ۲۰ تیم وابسته به گروهک‌های تکفیری  در سال 97
مدیرکل اطلاعات استان کردستان گفت: سال گذشته با تلاش‌های انجام‌شده ۲۰ تیم وابسته به گروهک‌های تکفیری زیر ضربه قرار گرفتند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل اطلاعات استان کردستان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب خبر و رسانه استان کردستان در آستانه ایام هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان گفت: در طول سال گذشته با ضربه به ۲۰ تیم وابسته به گروهک‌های تکفیری بویژه داعش، بالغ بر ۱۰۰ نفر از عوامل عملیاتی و پشتیبانی مورد رصد و اقدام اطلاعاتی قرار گرفته و هرگونه عملیات تروریستی و ایذایی آنها در نطفه خفه شده و مقادیر زیادی تجهیزات و مهمات تروریستی کشف و ضبط شده است.
 


Page Generated in 0/0240 sec