printlogo


کد خبر: 208552تاریخ: 1398/1/29 00:00
کوتاه و گویا

 علاقه‌مندان به حضور در یازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال می‌توانند آثار خود را در قالب‌ پایگاه‌‌های اینترنتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، نرم‌افزارهای تلفن همراه، محتوای دیجیتال، بازی‌‌های رایانه‌ای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، پویانمایی و هنرهای دیجیتال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و شبکه‌‌های اجتماعی و با محورهای امید و نشاط اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، خانواده و سبک زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اقوام و فرهنگ ملی و محلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مساجد و مناسک دینی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، کسب‌وکارهای نوپا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، حکمرانی و مدیریت به سامانه festival.saramad.ir مراجعه کنند.
 کارکنان شهرداری تهران همسو با سایر هموطنان با اختصاص بخشی از حقوق ماه فروردین به مناطق سیل‌زده کشور، همدردی خود را با هموطنان این مناطق ابراز کردند. ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اعلام این مطلب افزود: همزمان با بروز حوادث ناگوار از جمله سیل اخیر در نقاط مختلف کشور، کارکنان شهرداری تهران با اعلام آمادگی نسبت به کسر حقوق ماه جاری خود، بخشی از دریافتی‌های‌شان را جهت کمک و یاری‌رسانی به هموطنان سیل‌زده تقدیم کردند که این رقم در تنها ۴۸ ساعت به بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال رسید.
 سیدحسین صفوی، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت در آستانه برگزاری بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، دارو و آزمایشگاهی «ایران هلث» که قرار است از 19 تا 22 خردادماه برگزار شود، اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی محسوب می‌شود که آخرین دستاوردهای تولید‌کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان را در معرض نمایش مصرف‌کننده‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی قرار می‌دهد.
 معاون امور اجتماعی- فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای اقدامات فوق برنامه عمرانی در مدارس سطح منطقه با هدف ایجاد بسترهای آموزشی مطلوب خبر داد. فائزه دولتی افزود: تعمیر سرویس آبخوری، لکه‌‌‌گیری آسفالت، نصب سرویس بهداشتی فرنگی، تغییر مکان ورودی سرویس بهداشتی و تعمیر سقف کلاس‌ها  و اتاق دبیران از دیگر فعالیت‌‌های این منطقه در راستای توزیع خدمات عادلانه میان مدارس سطح منطقه بوده است.
 نشست هم‌اندیشی بررسی نقاط قوت و ضعف فرآیند اجرایی کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اداره کل کمیسیون پزشکی این بنیاد برگزار شد. در این نشست که با حضور غلامرضا طائبی، مدیرکل کمیسیون پزشکی و معاونان بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها برگزار شد، فرآیند ارتقای رضایتمندی ایثارگران از کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.
پویش «قرائت دعای فرج» به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و رفع مشکلات هموطنان سیل‌زده به همت سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران اجرا می‌شود. ظهر روز یکشنبه اول اردیبهشت مصادف با ۱۵ شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) پویش مردمی «قرائت دعای فرج» به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و رفع مشکلات هموطنان سیل‌زده به همت سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران اجرا می‌شود.
ویژه‌برنامه «نقش مهربانی» برای حراج آثار هنری به نفع سیل‌زدگان کشور به همت سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در خانه کاریکاتور برگزار می‌شود. ۴۲ هنرمند تجسمی به همت سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در خانه کاریکاتور آثارشان را به نفع سیل‌زدگان کشور به حراج می‌گذارند.


Page Generated in 0/0133 sec