printlogo


کد خبر: 208555تاریخ: 1398/1/29 00:00
اخبار

شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران به دست‌مان رسید
فدراسیون جهانی فوتبال تایید کرد شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر عدم دریافت مطالباتش واصل شده است. کارلوس کی‌روش از مدت زمان فعالیتش در تیم‌ملی فوتبال ایران حدود ۹۰۰ هزار دلار از فدراسیون ایران طلبکار است و خودش مدعی شد از ایران به فیفا شکایت کرده است. مسؤولان فدراسیون فوتبال هم اعلام کردند به خاطر مشکلات بانکی قادر به پرداخت پول کی‌روش نبوده‌اند و این پول را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده‌اند تا به دست کی‌روش برساند؛ هر چند سند مربوط به این موضوع تا به امروز منتشر نشده تا ادعای فدراسیون تأیید شود. البته مسؤولان فدراسیون ایران در روزهای گذشته تاکید کرده‌اند که چیزی از سوی فیفا در ارتباط با شکایت کی‌روش به آنها اعلام نشده است. این در حالی است که شکایت سرمربی پیشین تیم‌ملی به فیفا واصل شده است.

صعود بی‌دردسر مسی در شب حذف رونالدو
 دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد. در آغاز دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 2 دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها بارسلونا در خانه با نتیجه ۳ بر صفر منچستریونایتد را شکست داد.
در همان ۲۰ دقیقه نخست 2 اشتباه بزرگ از اشلی‌یانگ و داوید دخه‌آ باعث شد لیونل مسی گلزنی و تیمش را ۲ بر صفر جلو بیندازد. در نیمه دوم کوتینیو که صحبت از رفتنش از بارسلونا به گوش می‌رسد، گل سوم را نیز به ثمر رساند تا بارسلونا با برتری ۴ بر صفر در مجموع 2 دیدار به مرحله بعد صعود کند. در دیگر دیدار، یوونتوس به دیدار آژاکس رفت و ابتدا نیز با ضربه سر کریستیانو رونالدو به گل رسید. این یکصد و بیست‌و‌ششمین گل رونالدو در لیگ قهرمانان بود. در ادامه آژاکس نشان داد روی اتفاق رئال مادرید را در مرحله قبل حذف نکرده است. فان دبیک در نیمه اول گل خورده را پاسخ داد. در ادامه و در نیمه دوم دلیخت در دقیقه ۶۷ گل دوم را نیز به ثمر رساند تا یوونتوس بعد از حذف از جام حذفی همراه رونالدو، از لیگ قهرمانان نیز کنار برود.
 


Page Generated in 0/0150 sec