printlogo


کد خبر: 208590تاریخ: 1398/2/2 00:00
اخبار

معرفی جایگزین مهدی طارمی در الغرافه
یک روزنامه قطری از ۲ انتقال مهم در فصل آینده لیگ ستارگان خبر داد.
به گزارش روزنامه الوطن قطر، عمر السومه، مهاجم سوریه‌ای تیم الاهلی عربستان تصمیم گرفته فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند و انتظار می‌رود به تیم الدحیل انتقال یابد.
این روزنامه قطری در ادامه نوشت: عمر السومه در حالی به الدحیل می‌پیوندد که یوسف العربی، مهاجم فرانسوی - مراکشی این تیم جایگزین مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در تیم الغرافه خواهد شد.

الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران
شاگردان برانکو به دنبال صدر جدول
تیم پرسپولیس در نخستین دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌رود.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر امشب از ساعت ۲۰ در چهارمین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا در گروه D به مصاف تیم الاهلی عربستان می‌رود. سرخپوشان ایرانی  در بازی رفت با ارائه یک بازی هوشمندانه و استفاده از فرصت‌های گلزنی توانستند ۲ بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست بدهند. با این برد پرسپولیس ۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید و فقط یک امتیاز با السد صدرنشین فاصله دارد. پرسپولیس در صورت پیروزی در بازی امشب امکان رسیدن به صدر گروه را دارد و شانس خود را برای صعود از این گروه افزایش می‌دهد. الاهلی عربستان  در بازی رفت تیمی خطرناک و منسجم نشان داد که دو بار توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس هم کوبید بنابراین شکست دادن دوباره این حریف پولدار سعودی کار راحتی نیست. در بازی رفت شجاع خلیل‌زاده و علی علیپور برای پرسپولیس گلزنی کردند. پرسپولیس فصل گذشته نیز در مرحله یک چهارم نهایی 2 بار با الاهلی بازی کرد یک بار ۳ بر یک این تیم را شکست  داد و یک بار هم به نتیجه مساوی ۲ - ۲ دست پیدا کرد. با این حال
از باشگاه پرسپولیس اخبار خوشی به گوش نمی‌رسد و برانکو و بازیکنان نسبت به پرداخت نشدن مطالبات‌شان معترض هستند! هرچند قطعا در این بازی آنها همه مسائل مالی را فراموش می‌کنند و به دنبال حضوری مقتدرانه مقابل این حریف سعودی هستند.


Page Generated in 0/0064 sec