printlogo


کد خبر: 208591تاریخ: 1398/2/2 00:00
احتمال صدور رأی بازی تراکتورسازی - پیکان تا پایان هفته

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: شاید بتوانیم تا پایان هفته رای اتفاقات بازی تراکتورسازی با پیکان را صادر کنیم.
اسماعیل حسن‌زاده درباره اتفاقات رخ‌داده در بازی تراکتورسازی با پیکان گفت: گزارش اتفاقات بازی به دست ما رسیده است. دستوری صادر کرده‌ایم و اقداماتی انجام می‌شود. در نخستین فرصت ممکن به وظیفه خود عمل می‌کنیم. وی افزود: بدتر از اتفاقات رخ داده، پیش‌داوری‌هایی است که در فضای مجازی دیده می‌شود. اجازه بدهند کمیته انضباطی اتفاقاتی را که از سوی مقامات گزارش شده بررسی کند و رکن قضایی کار خودش را انجام بدهد. ناظر انضباطی در این بازی حضور داشته است. مطمئن باشید جزئیات اتفاقات درون زمین که گزارش شده آنقدر گویا هست که چیزی کم نداریم.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان درباره زمان صدور رأی این بازی گفت: اگر مکاتبات روز دوشنبه (امروز) انجام شود، منتظر لایحه دفاعی می‌مانیم و رأی می‌دهیم. اگر تلاش کنیم شاید تا پایان هفته بتوانیم رأی را صادر کنیم.
دلجویی هواداران تراکتورسازی از بازیکنان سیلی‌خور و سیلی‌زن!
همچنین تعدادی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی دیروز با حضور در تمرین این تیم از کاپیتان و بازیکنان تراکتور به خاطر اتفاقات بازی با پیکان دلجویی کردند. بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی که روز جمعه مقابل تیم پیکان به میدان رفته بودند، طبق تصمیم کادر فنی دیروز به ریکاوری پرداختند. تعدادی از هواداران تراکتورسازی به صورت خودجوش با حضور در مقابل مجموعه ورزشی بنیان دیزل قصد دلجویی از کاپیتان مسعود شجاعی و بازیکنان تیم به‌خاطر اتفاقات بازی پیکان را داشتند که مسؤولان باشگاه به‌رغم بسته بودن تمرینات با احترام به آنها اجازه حضورشان به مدت ۱۵ دقیقه در تمرین را دادند. جرج لیکنز، سرمربی و مسعود شجاعی، کاپیتان تیم هم برای دقایقی با تماشاگران به گفت‌وگو پرداختند و هواداران هم آنها را تشویق کردند. در پایان دیدار با پیکان که به شکست تراکتوری‌ها منجر شد یک تماشاگرنما وارد زمین شد و به مسعود شجاعی سیلی زد و در ادامه اشکان دژآگه به ضارب حمله کرد و سیلی و مشت به وی زد.


Page Generated in 0/0060 sec