printlogo


کد خبر: 208602تاریخ: 1398/2/2 00:00
اخبار

مطالبه رهبر انقلاب  برای تحول ساختاری در مجمع
دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفت: رهبر معظم انقلاب در دوره جدید مجمع از ما خواسته‌اند که در مجمع یک تحول ساختاری و محتوایی شکل گیرد. محسن رضایی روز شنبه در همایش سیاسی جوان پیشرو در مسیر تمدن‌سازی که به ‌میزبانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دوره جدید مجمع از ما خواسته‌اند که در مجمع یک تحول ساختاری و محتوایی شکل گیرد. جالب اینجاست از زمانی که ما آمده‌ایم دستور حضرت آقا را در مجمع عمل کنیم، زیر بمباران تبلیغاتی برخی رسانه‌ها قرار گرفته‌ایم. شما به عمل ما مسؤولان نگاه کنید. موضع‌گیری‌ها نباید تنها معیار ارزیابی نیروهای انقلاب باشد. در طول این 4 دهه در جبهه انقلاب، اختلافاتی بوده و هست. برخی‌ها به‌دلیل اختلافات شخصی نمی‌گذارند همه صداها و اخبار در درون جبهه انقلاب منتشر شود. دعا کنید که انقلابی بمانیم و انقلابی بمیریم.

اقدام اخیر علیه سپاه  ناشی از بن‌بست دشمنان است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقدام اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه در زمره سازمان‌های تروریستی را ناشی از عصبانیت و بن‌بست راهبردی آنان توصیف و تاکید کرد: اطمینان دارم این تهدید عقیم و تصمیم شکست‌خورده به فرصتی برای ارتقای محبوبیت و مرجعیت سپاه در مبارزه واقعی با تروریسم تبدیل خواهد شد. به گزارش فارس، همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: اینجانب با تجلیل از مقام شامخ شهیدان گرانقدر و تاریخ‌ساز «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و پاسداشت مجاهدت‌‌های افتخار‌آمیز و جاودانه این نهاد مردمی و انقلابی، اقدام اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن سپاه در زمره سازمان‌های تروریستی جهان که بر خلاف قوانین رسمی و عرفی بین‌المللی صورت پذیرفته است را بار دیگر محکوم و آن را ناشی از «عصبانیت» و «بن‌بست راهبردی» آنان در مواجهه با اقتدار، صلابت و قدرت معنوی و بازدارنده ایران قلمداد می‌کنم و اطمینان دارم این «تهدید» عقیم و تصمیم شکست‌خورده به فرصتی برای ارتقای «محبوبیت» و «مرجعیت» سپاه در مبارزه واقعی با تروریسم و ایفای نقش‌‌های نوین تعیین‌کننده برای ارتقای اقتدار و عزت ملی ایرانیان و جهان اسلام و «افول دشمن محتضر»، تحت منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تبدیل خواهد شد.

سردار جمیری فرمانده  حفاظت سپاه شد
با حکم سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار فتح‌الله جمیری فرمانده حفاظت سپاه شد. به گزارش تسنیم، با حکم سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار فتح‌الله جمیری به سمت فرمانده حفاظت سپاه منصوب شد. فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد سمت پیشین سردار جمیری بوده است. همچنین پیش از این سردار علی نصیری فرماندهی حفاظت سپاه را به‌عهده داشت.

توضیحات سردار تنگسیری درباره کمک حشدالشعبی به سیل‌زدگان
فرمانده نیروی دریایی سپاه توضیحاتی درباره کمک نیروهای حشدالشعبی عراق به مردم مناطق سیل‌زده کشور ارائه کرد. به گزارش تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری در گفت‌‌وگو با بخش ویژه خبری شبکه دوم سیما، گفت: 8 فروند شناور از سوی حشد‌الشعبی در امداد‌رسانی‌ها برای کمک به ما ارسال شد. فرماندهان نیروهای حشد‌الشعبی در زمان جنگ تحمیلی در کنار ما و مقابل نیروهای بعثی جنگیدند، در امدادرسانی به سیل‌زده‌های استان خوزستان، نیروهای حشدالشعبی نقش قابل توجهی داشتند و شناورهای آنان نیز قابل و کارآمد بود. کسانی که نسبت به‌ وجود نیروهای حشد‌الشعبی در خوزستان معترضند، یا ناآگاهند یا وابسته به بیگانگان.
 


Page Generated in 0/0060 sec