printlogo


کد خبر: 208603تاریخ: 1398/2/2 00:00
اخبار

بازدید روحانی از 3 استان سیل‌زده
رئیس‌جمهور و هیات همراه روز شنبه از 3 استان سیل‌زده بازدید کردند. حسن روحانی ظهر روز شنبه برای بازدید هوایی از نقاط درگیر سیل خوزستان، حضور در اردوگاه اسکان سیل‌زدگان و شرکت در شورای هماهنگی مدیریت بحران از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. به گزارش خبرآنلاین، در این سفر وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، کشور، اطلاعات، راه و شهر‌‌سازی و نیز واعظی رئیس دفتر ریاست‌جمهوری وی را همراهی کردند. روحانی همچنین پیش از سفر به خوزستان از مناطق سیل‌زده لرستان و ایلام دیدن کرد. وی در جمع مردم سیل‌زده پلدختر با اشاره به تلاش‌ها و ایثارگری‌های ارتش، بسیج، سپاه، دولت و ملت عزیز ایران و همچنین استان‌های معین سراسر کشور برای کمک به مردم آسیب‌دیده پلدختر تأکید کرد: در اینجا اعلام می‌کنم مسؤولیت بازسازی همه مناطق ویران‌شده با فرماندهی وزیر کشور است و دستور می‌دهم پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب‌دیده که خسارات سنگینی دیده‌اند در اولویت برنامه‌ها قرار گیرند و قرارگاه بازسازی و سازندگی زمینه‌های لازم را برای شما مهیا خواهد کرد.

شناسایی ۱۱۴ تیم تروریستی تکفیری در یک سال گذشته
وزیر اطلاعات گفت: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تروریستی تکفیری، ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، ۴۴ تیم ضدانقلاب و ۳۸۰ تیم قاچاقچیان موادمخدر برخورد و عملیات ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است. محمود علوی طی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: سال گذشته با 114 تیم تکفیری، 116 تیم مرتبط با منافقین، 44 گروه ضدانقلاب و 380 تیم قاچاق موادمخدر برخورد شده و عملیات 188 تیم عملیاتی خنثی شده که آخرین آن، دستگیری 4 نفر در جنوب غرب کشور و همچنین کشف 15 هزار فشنگ کلاشنیکف از آنان بود. وزیر اطلاعات تأکید کرد: صدها تلاش سرویس‌های بیگانه برای جذب افراد به‌عنوان جاسوس شناسایی و خنثی شده و ده‌ها جاسوس که جذب سرویس‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه شده بودند در مراکز حساس کشور شناسایی و به قوه‌قضائیه معرفی شده‌اند و گزارش این شناسایی مایه بهت و حیرت همه کسانی شد که در جریان عملکرد وزارت اطلاعات قرار گرفتند و این کار، سرویس‌های بیگانه را دچار سرگیجگی کرد.

سکوت وزارت ارتباطات، مدیران «اینستاگرام» را گستاخ‌تر می‌کند
عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر ضرورت اعتراض وزارت ارتباطات به مسدود کردن حساب کاربری فرماندهان سپاه توسط اینستاگرام، گفت: سکوت دولت، مدیران اینستاگرام را گستاخ‌تر می‌کند. سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با مهر در واکنش به اقدام اینستاگرام مبنی بر مسدود کردن حساب کاربری برخی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انتظار داشتیم دولتمردان بویژه رئیس‌جمهور همانطور که پس از قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا موضع‌گیری و این حرکت را محکوم کردند، در برابر این اقدام مدیران اینستاگرام هم سکوت نمی‌کردند. وی با تاکید بر ضرورت اعتراض وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این مسأله، ادامه داد: در صورتی که واکنشی از سوی مسؤولان ما علیه این اقدامات نشان داده نشود، آنان گستاخ می‌شوند و اقدامات دیگری را علیه کشورمان انجام می‌دهند. موسوی‌لارگانی با بیان اینکه ما باید الگوی مشخصی برای حاکمیت سایبری خود داشته باشیم، تصریح کرد: ایران باید به صورت جدی در زمینه شبکه‌های اینترنتی و مجازی خودکفا شده و مدیریت این شبکه‌ها را بر عهده گیرد تا دشمنان دیگر نتوانند فشار و تهدیدی را در این زمینه برای کشورمان ایجاد کنند.

نامه سرگشاده خانواده شهدای ترور به عمران‌خان
خانواده شهدای ترور کشور خواستار توجه و اهتمام پاکستان به مرز‌های جنوب غربی خود برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک جمهوری اسلامی ایران شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سفر نخست‌وزیر پاکستان به کشورمان، خانواده شهدای ترور کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده توجه و اهتمام پاکستان به مرز‌های جنوب غربی خود برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک جمهوری اسلامی ایران جهت انجام عملیات خرابکارانه و ترور را خواستار شدند.


Page Generated in 0/0150 sec