printlogo


کد خبر: 208634تاریخ: 1398/2/3 00:00
رئیس پلیس راه خوزستان تشریح کرد
آخرین وضعیت جاده‌های خوزستان

رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: مسیر دارخوین به شادگان حدود ۵ کیلومتر آبگرفتگی دارد به همین دلیل از روز گذشته این مسیر مسدود اعلام شد و تا اطلاع ثانوی مسیر جایگزین شادگان به بندر ماهشهر است.
رضا دولتشاهی، رئیس پلیس‌راه خوزستان به فارس اظهار داشت: مسیر دارخوین به شادگان حدود ۵ کیلومتر آبگرفتگی دارد و به شکلی است که امکان تردد در آن وجود ندارد به همین دلیل از روز گذشته این مسیر مسدود اعلام شد تا سطح آب کاهش پیدا کند و تا اطلاع ثانوی مسیر جایگزین شادگان به بندر ماهشهر است. رئیس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به مسدود بودن محور اهواز به آبادان عنوان کرد: در کیلومتر ۳۸ محور اصلی اهواز به خرمشهر آبگرفتگی وجود دارد اما به شکلی نیست که در تردد اخلال ایجاد کند به همین دلیل در محور اصلی اهواز به خرمشهر تردد آزاد است. وی افزود: جاده قدیم اهواز به خرمشهر که به جاده امام صادق(ع) معروف است، در حال حاضر به دلیل آبگرفتگی مسدود است. دولتشاهی با بیان اینکه در جاده اهواز به شوش تردد انجام می‌شود، اظهار کرد: محور آبادان به ماهشهر مقداری بحرانی است اما به دلیل احداث سیل‌بند و تقویت سیل‌بندها در حال حاضر مشکل آبگرفتگی در جاده وجود ندارد و تردد در حال انجام است. وی گفت: محور اندیکا به شهرکرد به دلیل ریزش کوه در محدوده استان چهارمحال‌وبختیاری تا اطلاع ثانوی مسدود است.
ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمات درمانی
همچنین معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۲۸ هزار و ۵۵۹ مورد خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های هلال‌احمر در 3 استان سیل‌زده گلستان، خوزستان و لرستان خبر داد. حسن صفاریه درباره عملکرد تیم‌های بهداشت و درمان هلال‌احمر برای ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان ناشی از سیل در استان‌های سیل‌زده کشور گفت: پس از وقوع سیل در استان گلستان، 4 تیم بهداشت و درمان اضطراری به منطقه اعزام شدند که با توجه به هماهنگی‌های استانی، مقرر شد خدمات واحدهای یادشده در اردوگاه‌های اسکان و به صورت سیار نیز ارائه شود. در مجموع تاکنون در استان گلستان، ۲ هزار و ۶۲۱ مورد ویزیت، ۴ هزار و ۵۰۳ مورد خدمات پرستاری، ۹۹ مورد خدمات مادر و کودک، ۳۹۲ مورد خدمات تغذیه، ۸۱۵ مورد خدمات بهداشت روان، ۸۱۵ مورد خدمات بهداشت محیط و در مجموع
۸ هزار و ۴۵۹ مورد خدمات به آسیب‌دیدگان ارائه شده است که با توجه به وضعیت فعلی منطقه، فعالیت‌های جمعیت در حوزه بهداشت و محیط با دستگاه‌های مسؤول ادامه دارد.

 


Page Generated in 0/0081 sec