printlogo


کد خبر: 208635تاریخ: 1398/2/3 00:00
کوتاه وگویا

 در مراسمی که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد با اهدای لوح به دکتر محمودرضا فیاض، مدیرعامل بیمارستان میلاد، این بیمارستان به عنوان بیمارستان برتر استان تهران معرفی شد. بیمارستان میلاد در هفتمین جشنواره کشوری حکیم جرجانی، رتبه اول بانک خون در بین بیمارستان‌های استان تهران را کسب کرد.
 شهروندان تهرانی با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانند با توجه به ساعات تردد، محل سکونت و نوع معاینه فنی خودروی خود، میزان عوارض پرداختی را محاسبه کنند. هر شهروند برای استفاده از این امکان می‌تواند با مراجعه به نشانی اینترنتی
My.tehran.ir/tarh98_calculationدر ابتدا نوع معاینه فنی خودرو را (عادی، برتر، هیبریدی و برقی) مشخص کرده و سپس محل سکونت خود را انتخاب ‌کند. محل سکونت در 3 گزینه محدوده طرح ترافیک، محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) و خارج از این دو محدوده تعیین شده است.
 معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 تهران از مرمت و بازسازی پله هشتم خیابان حضرت ولیعصر(عج) به خیابان گاندی خبر داد. سیدمجید غمخوار با بیان اینکه از جمله دسترسی‌های خیابان حضرت ولیعصر(عج) به خیابان گاندی پله هشتم است، گفت: با توجه به نشت آب‌های زیرزمینی در بدنه پله و ایجاد نشست‌های موضعی و خطرآفرین در بخش‌های گوناگون، مرمت و بازسازی پله هشتم  و اسکلت فلزی به عرصه 75 مترمربع جهت تسهیل در عبور و مرور و ایمنی شهروندان در دستور کار قرار گرفت.


Page Generated in 0/0137 sec