printlogo


کد خبر: 208638تاریخ: 1398/2/3 00:00
در پی برافروختگی آقای روحانی پس از مطلع شدن از عدم پرداخت خسارات سیل 95 اعلام شد
خطر عصبانیت رئیس جمهور

از: دفتر معاون اول ریاست جمهوری
به: ستاد مدیریت بحران
با توجه به اینکه در جلسه هیات دولت پس از اینکه جناب رئیس جمهور از پرداخت نشدن مطالبات سیل 95 مطلع گشتند، بسیار برافروخته شدند؛ لذا مقتضی است در راستای سیاست‌های پیشگیری از وقوع بحران، در جهت جلوگیری از برافروختگی و عصبانی شدن مجدد رئیس جمهور محترم، اقدامات لازم را مبذول فرمایید. بدیهی است در صورت کوتاهی، عواقب جبران ناپذیر آن اولا متوجه کلیت ستاد مدیریت بحران و در ثانی متوجه ملت شریف ایران خواهد شد.

از: ستاد مدیریت بحران
به: وزیر محترم اقتصاد و دارایی
رونوشت به: رئیس محترم بانک مرکزی
نظر به برافروخته شدن ریاست محترم جمهور در جلسه هیات دولت، پس از آگاهی از پرداخت نشدن مطالبات سیل‌زدگان در سال 95 و برای پیشگیری از وقوع مجدد این اتفاق، لازم است تمامی معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های جنابعالی تا اطلاع ثانوی از رسیدن هرگونه اخبار مربوط به نرخ ارز و دلار 14 هزار تومانی به گوش رئیس جمهور جلوگیری کنند.

از: ستاد مدیریت بحران
به: وزارت امور خارجه
باسلام. احتراما به عرض می‌رساند همانطور که مستحضر هستید رئیس جمهور عصبانی است و از آنطرف توافق «برجام» که مهمترین دستاورد دولت ایشان بوده اکنون به فرجام خود رسیده است؛ لذا پیش بینی می‌شود درصورت باخبر شدن رئیس جمهور از سرانجام برجام، به قدری عصبانی شوند که حتی نشود ایشان را کنترل کرد، لذا لازم است وزارت امور خارجه تمام توان خود را درجهت جلوگیری از بروز این فاجعه به کار گیرد.
هرچقدر خودکار و کیبورد برای پرتاب و فشار ایمیلی لازم است دریغ نکنید که رئیس جمهور اعصاب ندارد.

از: بانک مرکزی
به:  کلیه صرافی‌ها
مطابق این بخشنامه در جهت پیشگیری از عصبانیت ریاست محترم جمهور، الزامی است کلیه صرافی‌ها اقدامات زیر را هر چه سریع‌تر در واحدهای خود اعمال کنند.
1- جمع آوری تمامی تابلوهای نرخ لحظه‌ای ارز از پشت ویترین
2- چسباندن جمله «هر هزار تومان، ده دلار» به پشت ویترین
 3- چاپ و پراکنده کردن دلار تقلبی در جوی‌ها و محل‌های عبور خودروی حامل رئیس جمهور برای تلقین بی‌ارزش بودن دلار در مقابل پول ملی

در صورت گزارش تخلف، با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

از: وزارت امور خارجه
به: دفتر ریاست جمهوری
سلام. در جهت نامه فوری و محرمانه ستاد مدیریت بحران مبنی بر پیشگیری از عصبانیت رئیس جمهور و جلوگیری از ماجرای برافروخته شدن ایشان پس از فهمیدن عدم پرداخت مطالبات سیل 95، خواهشمند است اقدامات زیر را مبذول فرمایید.
1- عدم ارائه روزنامه در دفتر ایشان و لغو اشتراک تمامی روزنامه‌ها و مطبوعات
2- جلوگیری از نگاه کردن اخبار توسط رئیس جمهور. پیشنهاد می‌شود سیم آنتن را قطع کنید.
3- جایگزینی گوشی هوشمند با گوشی ساده چراغ قوه دار و همچنین قطع اینترنت به بهانه مسائل امنیتی.

از: شورای اسلامی شهر تهران
به: ستاد مدیریت بحران
با احترام. پیرو نامه ستاد و در راستای جلوگیری از عصبانیت رئیس جمهور و عدم بروز اتفاقی تلخ نظیر برافروخته شدن ایشان پس از آگاهی از پرداخت نشدن مطالبات سیل 95، شورای اسلامی کلانشهر تهران طی جلسه ای با اعضای شورا تصمیمات مهمی اتخاذ کرد که به شرح ذیل تقدیم می‌گردد:
 1- اهدای یک عدد تبلت و گوشی آیفون به هریک از اعضا
 2- خرید خودروی شاسی‌بلند به تعداد اعضای شورا
 3- تغییر نام اماکن مهم شهر به شرح زیر:
الف) امامزاده صالح به مسجد صلح و گفت‌وگو
ب)برج میلاد به برج آیت الله هاشمی

از: کلیه وزارتخانه‌ها و نهادها
به: کلیه وزارتخانه‌ها و نهادها
جهت پیشگیری از برافروخته شدن رئیس جمهور و جلوگیری از تکرار همان قضیه عدم پرداخت مطالبات سیل 95 و عصبانیت رییس جمهور که همگی مستحضرید، تمامی دستگاه‌ها و زیرمجموعه‌های تمامی وزارتخانه‌ها و نهادهای تابع مکلفند تمام امکانات خود را به کار گیرند و از هرگونه اقدامی که موجب شود آقای رئیس جمهور بفهمند که طی این شش سال شخص ایشان رئیس جمهور مملکت بوده‌اند، جلوگیری شود. چراکه اگر خبردار شوند به قدری برافروخته خواهند شد که دیگر از هیچکس کاری ساخته نخواهد بود.


Page Generated in 0/0066 sec