printlogo


کد خبر: 208643تاریخ: 1398/2/3 00:00
تقابل تکراری الهلال و استقلال در لیگ قهرمانان
هدف صدر آسیا

استقلال در چهارمین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا امشب در امارات به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. استقلال در دور رفت تیم پرستاره الهلال عربستان را ۲ بر یک شکست داد تا به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد و امیدهایش برای صعود زنده شود. آبی‌پوشان ایرانی امشب ساعت ۱۹:۳۰ در امارات به مصاف الهلال می‌روند؛ تیمی که از نظر مالی و امکاناتی به هیچ عنوان با استقلال قابل قیاس نیست اما در بازی رفت در دقیقه ۵ مسابقه با ضربه سر علی کریمی تسلیم شد و بعد از آن هم پژمان منتظری در دقیقه ۳۰ گلزنی کرد تا پسران آبی کشورمان شایستگی‌های‌شان را ثابت کنند. بازی برگشت قطعا سخت‌تر خواهد بود. استقلال در صورت تکرار این برد ۷ امتیازی می‌شود و احتمال دارد به صدر جدول برسد. البته الهلال برای جبران شکست بازی رفت می‌آید اما هواداران فوتبال ایران امیدوارند توانایی‌های بازیکنان استقلال به همراه دانش فنی شفر باعث پیروزی دوباره این تیم شود. استقلال در این مسابقه فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت و همچنین مصدومیت در اختیار ندارد. الهیار صیادمنش هم به‌خاطر مصدومیت غایب خواهد بود. فرشید باقری هم بعد از اصرارهای شفر بالاخره از سوی باشگاه بخشیده شد و به امارات رسید. نبرد آبی‌پوشان ایرانی و عربستانی در امارات دیدنی خواهد بود بویژه اینکه استقلال در امارات تنها نیست و هواداران ایرانی حامی آبی‌پوشان ایران خواهند بود.
جشن صعود در اصفهان؟
همچنین در دیگر مسابقه امشب ذوب‌آهن از ساعت 20 در اولین دیدار دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الوصل امارات است.
ذوب‌آهن در حال حاضر صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا است و در صورت پیروزی در این مسابقه ۱۰ امتیازی می‌شود و صعودش را به مرحله یک‌هشتم قطعی می‌کند. الوصل امارات در خانه‌اش 3 بر یک مغلوب ذوب‌آهن شد و بعید است در اصفهان بتواند مقابل جوانان ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشد.
البته ذوب‌آهن قطعا حریف را دست‌کم نخواهد گرفت زیرا این بازی برای تیم اماراتی مسابقه مرگ و زندگی است و در صورت باخت از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد. بنابراین الوصل با تمام توان به میدان خواهد آمد. ذوب‌آهن که هفته گذشته پرسپولیس نایب‌قهرمان فصل گذشته آسیا را در اصفهان متوقف کرد، اکنون می‌خواهد با یک برد شیرین خانگی صعودش را در نصف جهان جشن بگیرد.
در بازی رفت حمید بوحمدان، ارسلان مطهری و آساگونا برای سبزپوشان گلزنی  کردند و اکنون نیز این بازیکنان به همراه سایر شاگردان منصوریان به دنبال فتح دروازه تیم اماراتی هستند.


Page Generated in 0/0061 sec