printlogo


کد خبر: 208688تاریخ: 1398/2/4 00:00
مدیر تئاتر شهر:
جلوی گرانی بلیت تئاتر می‌ایستیم

سعید اسدی ظهر روز گذشته در نخستین نشست خبری خود در قامت مدیر تئاتر شهر از برنامه‌هایش در سال 98 گفت که به‌صورت خلاصه مهم‌ترین موضوعات مطرح شده توسط او را در زیر می‌خوانید:
- امسال قصد بهسازی برنامه‌های درونی خود را در حوزه فرهنگی و آموزشی داریم.
- تئاتر شهر در موقعیت سالن‌داری قرار گرفته و در تولید اثر نقشی ندارد. چشم‌انداز ما آن است که از عرضه به سمت تولید پیش برویم. دفتری در تئاتر شهر با عنوان ارزیابی هنری گشایش می‌یابد که در آینده بخش تولید هنری را به دست می‌گیرد.
- برای جلب سرمایه نیاز به حمایت دولتی و غیردولتی است و از همین رو دفتر جذب حمایت دولتی و غیردولتی در تئاتر شهر برپا می‌شود.
- قصد داریم به جای فعالیت بساط‌گستران در فضای تئاترشهر به سمت ایجاد فضایی برای ارائه کالای فرهنگی پیش رویم، هرگاه فضای بساط‌گستران ساماندهی می‌شود وضعیت فروش تئاتر شهر بهتر می‌شود. در تلاش برای رسیدن به یک گذر فرهنگی جذاب هستیم.
- از پانزدهم اردیبهشت سالن اصلی برای تکمیل تعمیرات تعطیل می‌شود و برخی ادوات تعمیر و برخی تغییر می‌کند.
- سالن چارسو وارد فاز بهسازی شده است و صندلی‌های آن تغییر می‌کند. در سال‌های گذشته خریدهایی در حوزه تجهیزات صورت گرفته که بزودی خدمات نوری چارسو ارتقا پیدا می‌کند. صندلی‌های سالن اصلی در حال ساخت است که حین  تعمیرات نصب می‌شود. آکوستیک سالن اصلی نیز توسط دفتر عمرانی در آینده مطالعه می‌شود.
- ساماندهی بلیت میهمان در دستور کار است که باید کمپینی در همین راستا در تمام سالن‌ها شکل بگیرد.
- سال گذشته نزدیک به 400 درخواست به تئاتر شهر داده شده بود. از 15 شهریور درخواست‌های جدید پذیرفته می‌شود.
-  مخالف افزایش قیمت بلیت‌ها هستیم و تا جای ممکن از افزایش بلیت جلوگیری
می‌کنیم و اگر نیاز به سوبسیدهایی است، می‌شود با خرید بلیت توسط نهادها تامین کرد.
 


Page Generated in 0/0088 sec