printlogo


کد خبر: 208690تاریخ: 1398/2/4 00:00
اخبار

خاطرات رهبر انقلاب شنیدنی شد
انتشارات انقلاب اسلامی در سی‌ودومین دوره نمایشگاه کتاب تهران برای نخستین‌بار کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» را برای علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد. کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است. این کتاب ترجمه‌ فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت منتشر و توسط سیدحسن نصرالله معرفی شد.


معرفی داوران بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی
مسعود دلخواه، شهرام زرگر، محمد مساوات، مهدی مشهور و نوید محمدزاده هنرمندانی هستند که در ایام برگزاری بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به‌عنوان هیات داوران بخش صحنه‌، به ارزیابی آثار اجرایی این رویداد می‌پردازند. بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.


«در کنار متن» چهره واقعی حاشیه‌نشینی
مریم‌السادات مومن‌زاده در جدیدترین مستند خود سراغ حاشیه‌نشینی رفته و با نگاهی متفاوت به مسأله حاشیه‌نشینی می‌پردازد. او در جشنواره یازدهم سینما حقیقت، مستند «زمستان فصل آخر» را ساخته و موفق به دریافت جایزه شده بود. «در کنار متن»، یک مجموعه 13 قسمتی است که 13 استان بزرگ کشور را که بیش از بقیه درگیر موضوع حاشیه‌نشینی هستند هدف قرار داده و به چالش‌های ناشی از آن می‌پردازد.


سوفی ترنر از پیامد اظهارنظرهای سریال پرمخاطب شبکه «اچ‌بی‌او» می‌گوید
افسردگی بازیگر نوجوان «بازی تاج و تخت»
سوفی ترنر، بازیگر نقش «سانسا استارک» در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت»، انتقادها و نظرات منفی مردم درباره خود را یکی از عوامل افسردگی‌اش خواند. به گزارش صبا به نقل از سی‌ان‌ان، ترنر در گفت‌وگویی پیرامون تحولات روحی خود پس از بازی در این سریال اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش برای من بلند شدن از تخت، بیرون آمدن از خانه و نحوه دوست داشتن خود است. فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین چالشی است که می‌تواند وجود داشته باشد. سوفی ترنر اینطور توضیح می‌دهد که بعد از آنکه برادر و دوستان هم‌سن و سالش برای تحصیل در کالج از او دور شدند، احساس تنهایی او آغاز شده است، چراکه او برای بازی در «بازی تاج و تخت» مجبور بود در خانه و به همراه والدینش زندگی کند. اوضاع زمانی بدتر می‌شود که ترنر در ۱۷ سالگی تازه بلوغ خود را تجربه می‌کند. او گفت: متابولیسم و سوخت‌وساز بدنم کند و سنگین شد و شروع به افزایش وزن کردم. به این ماجرا دنیای موشکافانه شبکه‌های اجتماعی را که اضافه کنید، متوجه سنگینی این بار خواهید شد. ترنر ادامه داد: آن زمان درباره اینکه مردم درباره من چه نظری دارند حساس‌تر بودم و کامنت‌ها و نظرات آنها را درباره رنگ پوست، اضافه وزن و بازی خود در سریال می‌خواندم و آنها را باور می‌کردم! به خودم می‌گفتم آره! من کک مکی‌‌‌ام. آره! من چاقم و بازیگر بدی هستم. من همه آنها را باور می‌کردم.


Page Generated in 0/0064 sec