printlogo


کد خبر: 208760تاریخ: 1398/2/5 00:00
اخبار

علی نصیریان:
نامگذاری خیابان‌ها به نام هنرمندان ریاکارانه است
علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که برای تماشای فیلم پشت‌ صحنه و انتخاب بازیگران فیلم «گاو» به پردیس سینمایی چارسو آمده بود، نارضایتی خود را از نامگذاری خیابانی به نامش در تهران ابراز کرد و گفت: «این کار را دوست ندارم، زیرا در آن خودنمایی و ریاکاری وجود دارد و من علاقه‌ای به این امر ندارم». به گزارش تسنیم، وی در ادامه از همبازیان گذشته‌اش که دیگر در قید حیات نیستند یاد کرد و گفت: رفتن آنها برای من بسیار غم‌انگیز است، خانم‌ها صفوی و شهابی، آقایان بهجت، مشایخی، انتظامی و... هنرمندان بزرگی بودند که از میان ما رفتند. نصیریان با اشاره به بخش «فیلم‌های کلاسیک مرمت‌شده» در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که به همت جشنواره جهانی فیلم فجر رقم می‌خورد.


تخفیف روایت فتح برای مجموعه کتاب زندگی شهدای مدافع حرم
انتشارات روایت فتح در سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران با 230 اثر در نشر روایت فتح و 130 اثر در نشر ساقی حضور خواهد داشت. به گزارش «وطن‌امروز»، مجموعه 15جلدی کتاب‌ زندگی شهدای مدافع حرم در نمایشگاه پیش رو با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد که پانزدهمین جلد از این مجموعه شرحی بر زندگی شهید مدافع حرم صادق عدالت‌اکبری است و برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران معرفی و رونمایی می‌شود. صادق عدالت‌اکبری از جمله شهدای مدافع حرم است که در تاریخ 4/2/95 در دلامه سوریه به فیض شهادت نائل شد. این کتاب با قلم حسین شرفخانلو به رشته تحریر درآمده که شرح زندگی شهید مدافع حرم حامد جوانی سومین جلد از کتاب‌های مدافعان حرم از دیگر آثار وی به شمار می‌رود.

«محسن ما» منتشر شد
کتاب «محسن ما» با عنوان فرعی «خاطراتی از فدایی حضرت زینب(س) شهید محسن حججی به روایت همرزمان» به کوشش کبری خدابخش‌دهقی منتشر و در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود. به گزارش «مهر»، کبری خدابخش‌دهقی، نویسنده حوزه دفاع‌مقدس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، درباره این کتاب گفت: این کتاب را نشر دارخوین اصفهان منتشر کرده و شامل مجموعه خاطرات همرزمان و دوستان شهید محسن حججی در طول آشنایی‌شان با او است. وی در ادامه گفت: این کتاب حدود ۲۰۰ صفحه‌ای علاوه بر مجموعه خاطرات مختلف از همرزمان شهید و گنجاندن روایت‌های گوناگون از شخصیت و زندگی او، حاوی عکس‌هایی از این شهید مدافع حرم است که بتازگی منتشر شده و قرار است روز یازدهم اردیبهشت در غرفه نشر دارخوین رونمایی شود. خدابخش در پایان گفت: غرفه نشر دارخوین اصفهان در نمایشگاه کتاب تهران در شبستان اصلی، راهروی ۲۳، شماره ۴۵۸ واقع شده است.


محمد اصفهانی مدرس «عصر جدید» شد
محمد اصفهانی و ارشا اقدسی به عنوان مدرسان بخش فینال مسابقه‌ «عصر جدید» انتخاب شدند. آخرین قسمت از فصل مقدماتی این برنامه هفته آینده روی آنتن خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، با پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقه استعدادیابی، «عصرجدید» وارد مرحله‌ای تازه شده است؛ مرحله‌ای که در آن مدرسان از حوزه‌های مختلف هنری و ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله نهایی را آموزش می‌دهند تا ضبط قسمت‌های فینال به سرانجام برسد. از گروه آموزش‌دهندگان تاکنون می‌توان به محمد اصفهانی خواننده پاپ و ارشا اقدسی، طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی اشاره کرد و اساتید دیگر در روزهای آتی اضافه خواهند شد. با تکمیل شدن کادر مربیان و با پایان یافتن فرصت مهارت‌آموزی، هیأت اصلی داوری، فینالیست‌های «عصر جدید» را انتخاب می‌کنند و ضبط دوره نهایی اولین فصل از بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی ایران آغاز خواهد شد.


Page Generated in 0/0071 sec