printlogo


کد خبر: 208778تاریخ: 1398/2/7 00:00
اخبار

کم کردن خسارت «تحریم»  با بها دادن به مردم
امام‌جمعه موقت تهران گفت: تحریم گسترده‌ای که شروع شده را می‌توانیم با اهمیت دادن به کار و مردم، خسارت آن را به حداقل برسانیم. شاهد آن هم همین همدردی مردم در سیل است. آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه دیروز تهران با اشاره به تحریم‌های آمریکا گفت: دشمن ما را با تحریم و جنایت احاطه کرده است. آمریکا از روز اول دشمن ما بود ولی دولت احمق فعلی پرده را کنار زده و همه دشمنی‌ها را نشان داد. تحریم گسترده‌ای که شروع شده را می‌توانیم با اهمیت دادن به کار و مردم، خسارت آن را به حداقل برسانیم. شاهد آن هم همین همدردی مردم در سیل است. وی بر اهمیت پیاده شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی با برنامه‌ریزی دولت و مجلس و حمایت دستگاه قضا، اجرا شود، می‌تواند به رفع مشکلات کشور کمک کرده و اثر تحریم‌های جنایتکاران را به حداقل برساند.

بحران عدم مشروعیت آل‌سعود جدی است
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به گردن زدن ۳۷ تبعه عربستان، بحران عدم مشروعیت آل‌سعود را بسیار جدی عنوان کرد. به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: رژیم سعودی با گردن زدن ۳۷ تبعه کشورش اثبات کرد بحران عدم مشروعیت آل‌سعود بسیار جدی است. امروز بحران‌های داخلی، جنگ یمن و بحران بحرین دامنگیر آل‌سعود خدمتگزار صهیونیست‌ها شده است. ترامپ و نتانیاهو، عربستان و امارات را در مسیر سقوط قرار داده‌اند.

گام دوم انقلاب  پایان دشمنی دشمنان خواهد بود
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست‌ها نیز قطعاً نابود خواهند شد. به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: موتلفه اسلامی افتخار دارد در گام اول انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها وظایف و اقدامات بزرگی انجام داده است. در گام دوم انقلاب هم باید پیشرو و از همه جلوتر باشیم. وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، گام دوم انقلاب، پایان دشمنی دشمنان خواهد بود و صهیونیست‌ها نیز قطعاً نابود خواهند شد.

توضیح ضرغامی  درباره حذف پوسته‌های تلگرام
عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی خود درباره دلیل اصلی حذف پوسته‌های تلگرام توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش فارس، عزت‌الله ضرغامی در صفحه شخصی خود درباره اینکه چرا پوسته‌های تلگرام یک سال پیش حذف نشد، نوشت: مدیریت تلگرام می‌توانست یک سال پیش پوسته‌ها را حذف کند ولی نکرد! چون قرار بود پیام‌رسان‌های نوپا و پرانگیزه، در آغاز کار منفعل و ناامید شوند. حالا که خیال‌شان از تداوم «بلاهت‌ها» (خوشبینانه) راحت شد، از طریق گوگل اپلیکیشن‌های پوسته‌ها را از روی گوشی‌ها حذف کردند! به همین سادگی!

حمایت چین از مواضع‌ ایران  در حفظ ثبات منطقه
وزیر دفاع چین در دیدار و گفت‌وگو ‌با امیر سرتیپ حاتمی از ‌ مواضع جمهوری اسلامی ایران در حفظ صلح و ثبات منطقه حمایت کرد. به گزارش فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو، با وزیر دفاع جمهوری خلق چین دیدار و پیرامون مسائل منطقه و دوجانبه گفت‌و‌گو کردند. وزیر دفاع چین در این دیدار بر حمایت کشورش از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حفظ صلح و ثبات منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: برخود لازم می‌دانیم همواره از منافع جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی حمایت و پشتیبانی کنیم.


Page Generated in 0/0054 sec