printlogo


کد خبر: 208784تاریخ: 1398/2/7 00:00
اخبار

۱۶۰۰ کیلو موادمخدر دود شد
فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از نابودی باند مسلحانه قاچاق موادمخدر و کشف بیش از ۳ تن و ۶۰۰ کیلو مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد. به گزارش تسنیم، محمد قنبری با اعلام خبر کشف مقادیر قابل توجه موادمخدر از سوداگران مرگ در این استان اظهار داشت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان‌وبلوچستان، 2 تیم از اعضای این باند مسلح را که قصد جابه‌جایی مواد مخدر از شهرستان‌های سراوان و دلگان داشتند به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. وی ادامه داد: تکاوران پلیس پس از دستگیری 2 قاچاقچی در بازرسی از خودروی آنها یک تن و 584 کیلو تریاک، 20 کیلو و 96 گرم حشیش، یک قبضه کلت و مقداری مهمات کشف کردند. قنبری خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ در این تعقیب و گریز، خودروی وانت حامل مواد را به آتش کشیدند که بیش از یک تن و 600 کیلو از این مواد افیونی به علت بنزین فراوانی که قاچاقچیان به روی آنها ریخته بودند در شعله‌های آتش سوخت.

عابران تهرانی  عامل ۴۵ درصد تصادفات
در سال 1397 سهم عابران‌پیاده در حوادث فوتی رانندگی معابر در تهران بزرگ حدود ۴۵ درصد بود. به گزارش تسنیم، احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در این‌باره گفت: حدود 87  درصد متوفیان عابرپیاده مرد و حدود 13 درصد زن بودند و بیشتر از نیمی از تصادفات عابران پیاده در ساعات شب و تاریکی هوا و در محورهای بزرگراهی به وقوع پیوسته است. مؤمنی توصیه کرد: عابران در هنگام عبور از عرض معابر در ساعات تاریکی هوا از لباس روشن استفاده کرده یا از محل‌های دارای روشنایی کافی برای بهتر دیده شدن توسط وسایل‌نقلیه تردد کنند. وی از عابران‌پیاده خواست از تردد و توقف در معابر بزرگراهی خودداری کنند.

قتل یک وکیل دادگستری در تهران
یک وکیل دادگستری به ضرب گلوله در کامرانیه تهران به قتل رسید. محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران روز پنجشنبه اعلام کرد حمید حاجیان، وکیل پایه یک دادگستری چهارشنبه شب به ضرب گلوله در خیابان کامرانیه تهران به قتل رسیده است. وی گفته است: «برخی از افراد و همکاران وی مدعی شدند حاجیان در یکسری پرونده مفاسد اقتصادی وکیل بوده است اما این موضوع هنوز به اثبات نرسیده و صحت و سقم آن مشخص نیست». وی همچنین افزوده است علت و انگیزه مهاجم یا مهاجمان هنوز مشخص نشده و دستورات لازم برای شناسایی مهاجم یا مهاجمان صادر شده است. رسانه‌ها و افکار عمومی با نام حمید حاجیان در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه آشنا شدند.


بازدید از نمایشگاه کتاب فقط با مترو
رئیس شورای شهر تهران  به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب توصیه کرد از مترو برای حضور در نمایشگاه استفاده کنند. به گزارش مهر، محسن هاشمی در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب، گفت: استفاده‌کنندگان از وسایل نقلیه شخصی به دلیل ازدحام با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند. هاشمی ادامه داد: با توجه به وجود 2 ایستگاه در جنوب و شمال نمایشگاه کتاب، استفاده از مترو را به همه توصیه می‌کنیم. به‌‌‌گفته وی، سیستم حمل‌ونقل عمومی تهران به دلیل زیرساخت‌های مناسب در صورت تأمین تجهیزات توسط دولت و شهرداری می‌تواند چند برابر ظرفیت فعلی مسافر جابه‌جا کند.


Page Generated in 0/0051 sec