printlogo


کد خبر: 208791تاریخ: 1398/2/7 00:00
اخبار

رهبر معظم انقلاب قهرمانی تیم کشتی آزاد را در آسیا تبریک گفتند
رهبرمعظم انقلاب اسلامی در پیامی قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین را تبریک گفتند. متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسمه تعالی
جوانان عزیز کشتی‌گیر، قهرمانی‌تان در آسیا مبارک. ان‌شاءالله سربلند باشید.
به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا چهارشنبه گذشته در شهر «شی‌آن» کشور چین با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
در این رقابت‌ها تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با 7 مدال طلای رضا اطری، بهنام احسان‌پور، بهمن تیموری، کامران قاسم‌پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یدالله محبی در وزن‌های 57، 61، 79، 86، 92، 86 و 125 کیلوگرم و 3 مدال برنز پیمان بیابانی، یونس امامی و محمد نخودی در وزن‌های 65، 70 و 74 کیلوگرم و با 220 امتیاز قدرتمندانه بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.
پس از ایران تیم های هند و قزاقستان به ترتیب با 155 و 129 امتیاز دوم و سوم شدند.

دیدار دوستانه ایران و تونس اواسط خرداد
سایت اخبار فوتبال تونس اعلام کرد تیم‌ملی فوتبال این کشور جمعه ۱۷ خرداد در دیداری دوستانه برابر تیم‌ملی فوتبال ایران قرار می‌گیرد. به نقل از سایت اخبار فوتبال تونس، تیم‌ملی فوتبال تونس باید تابستان سال جاری در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا برابر حریفان خود به میدان برود. در همین راستا فدراسیون فوتبال تونس ۳ دیدار تدارکاتی برای این تیم قطعی کرده است و بر این اساس جمعه ۱۷ خرداد ماه تیم‌ملی فوتبال تونس باید برابر ایران قرار گیرد. تونس در ادامه با کرواسی،
نایب قهرمان جهان دیدار خواهد کرد و سپس به دیدار بروندی خواهد رفت. این خبر
در حالی اعلام شده است که هنوز تکلیف سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از رفتن کارلوس کی‌روش مشخص نشده است.


Page Generated in 0/0058 sec