printlogo


کد خبر: 208807تاریخ: 1398/2/7 00:00
اخبار

«برنده‌باش» تغییر اسپانسر می‌دهد
علی فروغی، مدیر شبکه 3 پیرامون برنامه‌های اسپانسرمحور گفت: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رئیس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسر‌ها و تعامل با معاون سیما، تصمیم بر این شد سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه «برنده‌باش» را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه شود. وی افزود: در همین راستا، با این تغییرات پیشبرنده از این پس مردم نقش‌آفرینی بیشتری در برنامه «برنده باش» خواهند داشت. به گزارش تسنیم، فروغی در پایان درباره شبهه شرعی مطروحه اضافه کرد: همانطور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند اگر محل تامین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت‌کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در اینگونه برنامه‌ها و بررسی‌های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش‌بینی  شده بود محل تامین جوایز از برآورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت‌کنندگان. لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.


«تشنگان قله‌های برفگیر» روایتی متفاوت از دفاع‌مقدس
«تشنگان قله‌های برفگیر» از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، در این کتاب احوال شهدای یخ‌زده در سرما و برف کردستان و گرمای طاقت‌فرسای خوزستان در آن متفاوت‌تر از همیشه به تصویر کشیده می‌شود. حال و روز «والفجر8 » که با یک گردان عملیات می‌کنند و 2 هفته بعد همه آنها شهید و جانباز می‌شوند و تنها 13 نفر سالم ماندند. روزهایی که در شیخ محمد و سلیمانیه عراق، با چشمان خود دوستان شهید خود را مدفون در برف، تنها می‌گذاشتند. کتاب به‌جای شرح و بسط احوالات «بخشعلی ثابتی» به توضیح و تفسیر رزمندگان و کیفیت و نحوه شهادت دیگرانی که ثابتی همرزم آنان یا مشاهده‌گر لحظه شهادت آنان بوده پرداخته است و همین مساله جذابیت روایت کتاب را بیشتر کرده است. هر آنچه در این کتاب آمده به مادران شهدای گمنام تقدیم شده است.

جشن 46 هزارتایی شدن «دعبل و زلفا» در غرفه مجمع ناشران انقلاب
شنبه ششم اردیبهشت در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شاهد برگزاری 2 نشست تخصصی و یک جشن رونمایی در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی خواهیم بود. به گزارش «وطن‌امروز»، ساعت 10 تا11:30 برنامه‌ای با موضوع «جایگاه مقاومت در ادبیات سوریه» برگزار خواهد شد. از جمله سخنرانان این مراسم می‌توان از دکتر «ثائر زین‌الدین»، رئیس انتشارات وزارت فرهنگ سوریه، «نضال الصالح»، معاون اتحادیه پرتال عرب و «بدیع الصقور»، شاعر و نویسنده سوری عضو شورای سیاست‌گذاری جایزه جهانی فلسطین نام برد. جشن 46600تایی‌شدن کتاب «دعبل و زلفا» برنامه بعدی این غرفه است که در ساعت ۱۶ تا 17 برگزار می‌شود. این کتاب دومین اثر پرفروش «مظفر سالاری» است. رونمایی رمان «پتوی پرنده» اثر خانم «بنفشه رسولیان» آخرین برنامه این غرفه است که در ساعت 17:30 تا18:30 برگزار می‌شود. این کتاب با محوریت حمایت از کالای ایرانی در فضایی فانتزی و کودکانه برای گروه سنی «ج»
به نگارش درآمده است.


متری شیش و نیم، پرفروش‌ترین فیلم نوروزی
درحالی که اکران فیلم‌های نوروزی همچنان روی پرده سینما ادامه دارد، متری شیش و نیم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم حاضر بر پرده قرار گرفته است. در میان فیلم‌های حاضر بر پرده تا روز گذشته «متری شیش و نیم» 20 میلیارد و 220میلیون تومان، «چهارانگشت» 9میلیارد و 50 میلیون تومان، «زندانی‌ها» ۳ میلیارد و 850 میلیون تومان، «تگزاس(۲)» 2میلیارد و 750 میلیون تومان، «ژن خوک» ۲میلیارد و 600 میلیون تومان، «پیشونی سفید(۳)» 2میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و «غلامرضا تختی» یک میلیارد و 450 میلیون تومان فروش داشته‌اند.


Page Generated in 0/0065 sec