printlogo


کد خبر: 208839تاریخ: 1398/2/8 00:00
اخبار

اوردوز آزادی
  در درگیری میان هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی 295 نفر مصدوم شدند
یک هوادار نیز به‌دلیل ایست قلبی درگذشت
رئیس اورژانس تهران درباره فرد فوت‌شده در جریان بازی تیم‌های سپاهان- پرسپولیس در ورزشگاه آزادی توضیح داد. پیمان صابریان درباره فوت یک نفر در ورزشگاه آزادی گفت: یک جوان ۳۳ ساله به دلیل ایست قلبی- تنفسی جان خود را از دست داد و هیچ‌ ارتباطی به درگیری‌ها بین طرفداران 2 تیم پرسپولیس و سپاهان ندارد. بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، صابریان درباره حواشی مسابقه فوتبال بین 2 تیم سپاهان و پرسپولیس و خدمات ارائه‌شده اورژانس توضیح داد: متأسفانه از زمان آغاز این مسابقه
زد و خوردهایی بین طرفداران هر دو تیم رخ داد که طی آن ۲۹۵ نفر به نیروهای اورژانس مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کردند که ۲۵۰ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۴۵ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

حسن‌زاده: سختگیرانه برخورد می‌کنیم
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: تا جایی که قانون اجازه دهد، سختگیرانه برخورد خواهیم کرد. اسماعیل حسن‌زاده درباره دیدار جمعه‌شب تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: منتظریم گزارش مقامات رسمی مسابقه به ما برسد. ناظران انضباطی که در ورزشگاه بودند، جزئیات اتفاقاتی که مربوط به رفتار عوامل و تماشاگران هر دو تیم می‌شود را منعکس کردند و قطعاً پس از وصول گزارش با رعایت مهلت حق دفاع در نخستین فرصت ممکن رسیدگی خواهیم کرد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه رفتارهای غیرورزشی برخی تماشاگران قبل از شروع، در حین و حتی بعد از مسابقه زشت و ناپسند بوده و در شأن مسابقه بزرگی که به طور مستقیم در معرض دید میلیون‌ها تماشاگر تلویزیونی قرار گرفته، نبوده، مسلماً این پرونده را به دقت بررسی خواهیم کرد و چون در بخشی از این رفتارها سلامتی حاضران در ورزشگاه به خطر افتاده، تا جایی که قانون اجازه دهد، سختگیرانه برخورد خواهیم کرد.
 


Page Generated in 0/0050 sec