printlogo


کد خبر: 208858تاریخ: 1398/2/9 00:00
اخبار

به دنبال هم‌افزایی در مجموعه‌های فرهنگی سپاه هستیم
مسؤول قرارگاه فرهنگی - اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) گفت: ما در قرارگاه آمادگی پیاده‌سازی فرامین مقام معظم رهبری در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را داریم که در این بین از وجود جوانان مؤمن بسیجی استقبال خواهیم کرد تا یک هم‌افزایی در مجموعه‌های فرهنگی سپاه به‌وجود آید. سرلشکر جعفری در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با یک سیاستگذاری واحد و یکسان سعی داریم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام مؤثری برداریم تا از این طریق، انتقال تجربیات، توانمندسازی و الگوهای برتر به جامعه ارائه شود.

اروپا توان حفظ معاهدات را ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحادیه اروپایی نشان داده، وزن کافی برای نگهداری معاهدات بین‌المللی را ندارد، گفت: در مساله هسته‌ای ایران، بارها گفتند ما هستیم اما عملاً چیزی ندیدیم. به گزارش مهر، علی لاریجانی دیروز در همایش بین‌المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ با اشاره به خروج آمریکا از معاهده پاریس گفت: این اقدام باعث می‌شود معاهدات بین‌المللی بهم بخورد. اتحادیه اروپایی نیز نشان داده وزن کافی برای نگهداری از این معاهدات را ندارد. در مساله هسته‌ای ایران، بارها گفتند ما هستیم اما عملاً چیزی ندیدیم. اتحادیه اروپایی قدرت حل این مسائل را در سطح بین‌الملل ندارد. وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته دست دوستی به سمت عربستان‌سعودی دراز کرده اما برخی حکام آنها این موضوع را درک نمی‌کنند، من نمی‌دانم این افراد جوانی که در عربستان حاکم هستند به دنبال چه چیزی هستند. این رفتار آنها به خودشان و کشورهای اسلامی آسیب می‌رساند.

مسؤولان از سیلاب‌ها درس بگیرند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با سفر به منطقه شادگان و روستاهای سیل‌زده اطراف آن به گفت‌وگو با مردم و امدادگران پرداخت. به گزارش ایسنا، محسن رضایی در ادامه سفر خود به استان خوزستان با حضور در منطقه شادگان به بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان خوزستان پرداخت و با جمعی از اهالی و نیروهای جهادی فعال در منطقه شادگان دیدار و گفت‌وگو کرد. وی با حضور در حسینیه حبیب‌بن‌مظاهر الاسدی شادگان به سخنرانی در جمع مردم منطقه پرداخت. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های مردم خوزستان در عرصه انقلاب و دفاع‌مقدس، گفت: به فرمایش حضرت امام(ره)، مردم خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده‌اند و ان‌شاء‌الله در این روزهای گرفتاری، مردم ایران و نیروهای مسلح و جهادی در کنار شما خواهند بود. وی در پایان گفت: مسؤولان اجرایی وظیفه دارند از سیلاب‌های امسال کشور درس بگیرند و ضمن جبران خسارت‌ها از تکرار چنین حوادثی در سال‌های بعد جلوگیری کنند.

ارتش آماده مقابله با تهدیدات احتمالی است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی بسیار بالایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی برخوردار است، گفت: نمی‌شود لحظه‌ای از آمادگی رزمی غافل شد. امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده و فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در گفت‌وگو با مهر، درباره میزان آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات احتمالی، با توجه به درگیر بودن بخشی از یگان‌های آن در امدادرسانی به مردم اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بسیار بالایی برای مقابله با تهدیدات برخوردار است. وظیفه اصلی ارتش، حفاظت و حراست از مرزها و حفظ تمامیت ارضی کشور است و در کنار همه کارهایی که در امدادرسانی به مردم انجام می‌دهد که آن را برای خود افتخار می‌داند، نیروهای مسلح آمادگی رسمی خود را حفظ می‌کنند و بخوبی می‌دانند که نمی‌شود لحظه‌ای از آمادگی رزمی غافل شد.


Page Generated in 0/0057 sec