printlogo


کد خبر: 208874تاریخ: 1398/2/9 00:00
اخبار

شاهکار علی داوودی در چین
علی داوودی قهرمان دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری آسیا شد. رقابت های دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ به پایان رسید و در پایان ایران صاحب 3 مدال طلا شد. علی داوودی با رکورد ۱۹۵ یک‌ضرب، ۲۳۷ دوضرب و مجموع ۴۳۲ کیلوگرم 3 طلا گرفت و 2 بار رکورد دوضرب و یک بار رکورد مجموع جوانان جهان را شکست. در این دسته همچنین سعید علی‌حسینی با رکورد ۱۷۰ یک‌ضرب، ۲۲۰ دوضرب و مجموع ۳۹۰ کیلوگرم هشتم آسیا شد.

تغییر ساعت بازی تراکتورسازی- پرسپولیس
ساعت مسابقه بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تغییر کرد. به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات اعلام کرد دیدار 2 تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فصل ۹۸-۹۷ به جای ساعت ۱۸ در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

بارسا با مسی قهرمان لالیگا شد
مهاجم بارسلونا به عنوان کاپیتان تیم کاتالانی جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد.
لیونل مسی شنبه‌شب گل قهرمانی بارسلونا را برابر لوانته به ثمر رساند تا برای دهمین بار فاتح لالیگا شود. ستاره آرژانتینی دوباره با درخشش خود توانست قهرمانی تیمش را در هفته سی‌وپنجم لالیگا قطعی کند. مهاجم آبی‌اناری‌ها از روی نیمکت بازی را شروع کرد اما در آغاز نیمه دوم به میدان رفت تا در دقیقه ۶۲ گلزنی کند. او به عنوان کاپیتان بارسا جام قهرمانی را بالای سر برد و به همراه هم‌تیمی‌ها و خانواده‌اش جشن قهرمانی گرفت.
 


Page Generated in 0/0052 sec