printlogo


کد خبر: 208886تاریخ: 1398/2/9 00:00
اخبار

بازدید فرمانده قرارگاه بقیه‌الله(عج) از نمایشگاه کتاب
فرمانده قرارگاه فرهنگی- اجتماعی بقیه‌الله(عج) با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از برخی غرفه‌های این نمایشگاه بازدید و با برخی فعالان حوزه نشر دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از برخی غرفه‌های این نمایشگاه بازدید و با برخی فعالان حوزه نشر دیدار و گفت‌وگو کرد. سی‌ودومین دوره نمایشگاه کتاب تهران از چهارم اردیبهشت‌ماه به‌ مدت ۱۰ روز میزبان علاقه‌مندان در مصلای امام خمینی(ره) است.


ناجی کرونر روایتی متفاوت از خودکفایی علمی
مستند «ناجی کرونر» پس از طی مراحل فنی آماده نمایش شد. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند «ناجی کرونر» جدیدترین اثر مؤسسه اومافیلم پس از فیلمبرداری در شهر‌های کرج و تهران، آماده نمایش شد. این مستند به کارگردانی مسعود کارگر و تهیه‌کنندگی سیدجمال عودسیمین روایت شکل‌‌‌گیری گروهی است که در زمینه تولید یکی از تجهیزات مهم پزشکی فعالیت می‌کنند. این مستند 23 دقیقه‌ای نشان می‌دهد چطور عده‌ای از جوانان متخصص توانستند با وجود سد تحریم‌ها، خط تولید این محصول را در راستای خودکفایی کشور راه‌اندازی کنند. سیامک مختاری تصویربرداری، حسین همدرسی و مهدی جعفری صدابرداری و مسعود کارگر تدوین این کار را بر عهده داشتند. همچنین مجری طرح این اثر مؤسسه «اومافیلم» است که به سفارش سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج ساخته شده است.


«یک نمایش یک اندیشه»
در شبکه 4
شبکه 4 سیما با ویژه‌برنامه 4 قسمتی «یک نمایش یک اندیشه» جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» را که از دیروز آغاز شده و تا 11 اردیبهشت ادامه دارد، پوشش می‌دهد. به گزارش «وطن‌امروز»، همزمان با یکصدمین سالگرد تولد شهید مطهری، جشنواره استانی تئاتر کوتاه «اندیشه مطهر» در فریمان در حال برگزاری است که شبکه 4 سیما بخش‌‌های مختلف این جشنواره را در قالب «یک نمایش یک اندیشه» پوشش می‌دهد. به گفته میثم فرزامی، تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه، «یک نمایش یک اندیشه» ویژه جشنواره اندیشه مطهر تولید می‌شود و علاوه بر پوشش بخش‌‌های این جشنواره با مسؤولان برگزاری و کارگردانان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو می‌شود. «یک نمایش یک اندیشه» به همت واحد تولید و فنی شبکه 4 سیما از 9 تا 11 اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت 20:45 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.


تمدید فرصت ارسال آثار  به جشنواره حکمت و نیایش
فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی حکمت و نیایش تا 15 اردیبهشت تمدید شد. به گزارش «وطن‌امروز»، ابوالفضل صادقی‌نژاد، دبیر هنری جشنواره ملی حکمت و نیایش در این ‌باره اظهار داشت: این جشنواره با محوریت 2 کتاب نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است. جنبه‌های هنری این دو اثر بزرگ متنوع و چشمگیر است که هنرمندان برداشت‌‌های خود را به زبان هنر ترجمه خواهند کرد. جشنواره حکمت و نیایش این فرصت مغتنم را فراهم کرده تا هنرمندان، در پرداختی متفاوت و هنرمندانه، مفاهیم غنی این دو اثر ارزشمند را به جامعه ارائه کنند. از این رو بنا به تدبیر دبیرخانه جشنواره حکمت، فرصت ارسال آثار از سوی هنرمندان تا تاریخ 15 اردیبهشت تمدید شد. صادقی‌نژاد از هنرمندان خواست تا پایان مهلت مقرر، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 


Page Generated in 0/0065 sec