printlogo


کد خبر: 209044تاریخ: 1398/2/14 00:00
اخبار

«درستکارترین قاتل دنیا» روی صحنه
نمایش درستکارترین قاتل دنیا به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی علی رضایی از ابتدای اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه گندم روی صحنه رفته است. به گزارش «وطن‌امروز»، بازیگران این نمایش را محمد طباطبایی، امیرحسین سیدآقایی و ... تشکیل می‌دهند. گفتنی است پیش از این، این نمایش در سال 93 به روی صحنه رفته بود و درباره آن آمده: «این نمایش درباره قاتلی است که تعدادی آدم را که در واقع همان تماشاگران نمایش هستند به مکانی دعوت کرده و از آنها تقاضای کمک می‌کند آن هم به این دلیل که این قاتل مرتکب خلافی شده و شخصی را اشتباهی به قتل رسانده است». این نمایش تا پانزدهم اردیبهشت هر روز ساعت 19:30 در تماشاخانه گندم واقع در خیابان نجات‌اللهی، کوچه مراغه به روی صحنه می‌رود.


«شبی که ماه کامل شد»  مجوز نمایش گرفت
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش 3 فیلم را صادر کرد. اسامی این فیلم‌ها از این قرار است: «سامورایی در برلین» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری و کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری در ژانر کمدی اجتماعی، «شبی که ماه کامل شد» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار در ژانر اجتماعی - سیاسی و «ما همه با هم هستیم» به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی مشترک حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری، محمد داوودی در ژانر اجتماعی.


علی نصیریان  ستاره «برادر جان» است
کامران تفتی که این روزها مشغول بازی در سریال رمضانی «برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج است با بیان اینکه استاد علی نصیریان ستاره این سریال است، درباره ویژگی این سریال گفت: این اثر کاراکتر ضدقهرمان  ندارد و همه شخصیت‌ها خاکستری هستند زیرا سعید نعمت‌الله هیچ وقت سیاه یا سفید نمی‌نویسد بلکه همه کاراکترهایش از جنس واقعی زندگی هستند. به گزارش صبا، تفتی با اشاره به اینکه علاقه‌ای به بازی در آثار کمدی ندارد، بیان کرد: آدم جدی‌ای هستم و درام و تراژدی هنوز دغدغه من است. هنوز این ریسک را نکرده‌ام که کمدی بازی کنم و دوست هم ندارم، البته اگر پیشنهادی در این زمینه به من بشود حتماً به آن فکر خواهم کرد. این بازیگر در ادامه بازی در نقش شهید نواب صفوی را یکی از علاقه‌مندی‌های خود عنوان و بیان کرد: رئیسعلی دلواری، طیب حاج‌رضایی و نواب‌صفوی چند نقش تاریخی هستند که اگر نقش‌شان به من پیشنهاد شود حتماً آنها را بازی می‌کنم. البته من برای نقش نواب‌صفوی در کار محمدرضا ورزی گریم هم شدم ولی کار نکردم.  گفتنی است «برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما ملودرامی اجتماعی - مذهبی است که برای پخش از شبکه 3 در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود. علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از جمله بازیگران سریال «برادر جان» هستند.


صدر گیشه در انتظار
متری شیش‌ونیم
در حالی که به روزهای پایانی اکران نوروزی نزدیک می‌شویم، فیلم متری شش‌ونیم به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی نزدیک می‌شود. گفتنی است آمار فروش سینماهای ایران تا ابتدای جمعه 13 اردیبهشت ۱۳۹۸  به شرح زیر است: «متری شش‌ونیم» 22 میلیارد و 350 میلیون تومان، «چهارانگشت» 10 میلیارد و 150 میلیون، «تگزاس(۲)» 5 میلیارد و 700 میلیون، «زندانی‌ها» 4میلیارد و 300 میلیون، «ژن خوک» 3 میلیارد و 40 میلیون، «پیشونی سفید(۳)» ۲ میلیارد و 500 میلیون، «غلامرضا تختی» یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان.
 


Page Generated in 0/0053 sec